er der mon noget i gære ?? 35+0(min hund reagere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2013

DKTiha

godaften piger..

er lige nødt til at høre jer med dyr i hjemmet..

Hvordan reagerede de da i blev gravide og op til fødslen ??

jeg er i uge 35 nu og vores schæfer tæve er over mig hele tiden.. og ligger og passer på mig så ingen andre end min kæreste må komme i nærheden af mig lige idag ihvertfald.. hun har været meget obs på mig de sidste 4 uger, men idag synes jeg den er helt gal... kan ikke gå på toilettet uden at hun går med mig og er jeg i køkkenet er hun os der, hun slapper af ved mig, hvilket hun normalt ikke gør da hun bare er en stor hvalp..

så nu bliver jeg nysgerrig ?? er der mon noget i gære som hun kan mærke men jeg ikke kan .. har virkelig aldrig oplevet noget lignende før...

synes det er lidt sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Moster Lagkage

Min reagerede også, men den ville ikke være sammen med mig de sidste 5 uger, gik to uger over. Manden mente det var hormonerne=irritationen den reagerede på.

Anmeld

29. april 2013

DKTiha

Moster Lagkage skriver:

Min reagerede også, men den ville ikke være sammen med mig de sidste 5 uger, gik to uger over. Manden mente det var hormonerne=irritationen den reagerede på.

ja det kan de jo os mærke, synes bare det er lidt morsomt at ens hund kan mærke så meget lige pludselig

Anmeld

29. april 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Min hunkat tog afstand fra mig jo længere jeg kom i graviditeten og da jeg havde født nærmede den sig slet ikke de første par mdr.

Måske din hund kan mærke, at baby har lagt sig til rette, er maven sunket?

Anmeld

29. april 2013

DKTiha

Roselil skriver:

Min hunkat tog afstand fra mig jo længere jeg kom i graviditeten og da jeg havde født nærmede den sig slet ikke de første par mdr.

Måske din hund kan mærke, at baby har lagt sig til rette, er maven sunket?

ja maven er sunket en del idag ... og har da os haft en del flere plukveer end normalt og de har da os kunne mærkes, men ikke noget jeg sætter i forbindelse med noget

Anmeld

30. april 2013

Stjerneskud

Min hund er også over mig hele tiden, hun følger efter mig alle vegne. Det har hun gjort den sidste uge og jeg er 36+0 i dag...

Jeg tror ikke det er fordi der umiddelbart er optræk til noget her. Menjyder har nok en meget instinktiv fornemmelse. 

Jeg er meget spændt på at se hvordan hun reagerer når veerne starter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.