Puha (bræksmiley)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
4 svar
6 synes godt om
29. april 2013

grinny

Synes godt nok min lugtesans er blevet bedre og det gør det ikke godt for min stakkels mave 

Er i gang med at pakke da vi starter på at flytte om 14 dage og kan slet ikke klare lugten af avis 

Marsvinene er fået broccoli her til aften og det er heller ikke en lugt der er god i min næse!

Men hvor er det dog skønt at man hver dag kan mærke at symptomerne bliver flere og flere og lidt værre for hver dag der går  

Elsker altså bare at være gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Frk.S

Uh, det kan jeg sagtens huske.

Jeg syntes konstant vores køleskab STANK - selvom der ikke var noget derinde der stank. Til sidst hold jeg helt automatisk vejret når jeg skulle åbne køleskabet  - jeg kunne slet ikke ha' det. 

Anmeld

29. april 2013

grinny

Frk.S skriver:

Uh, det kan jeg sagtens huske.

Jeg syntes konstant vores køleskab STANK - selvom der ikke var noget derinde der stank. Til sidst hold jeg helt automatisk vejret når jeg skulle åbne køleskabet  - jeg kunne slet ikke ha' det. 

Haha, til sidst har man bare en liste over ting man skal undgå 

Anmeld

29. april 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Synes godt nok min lugtesans er blevet bedre og det gør det ikke godt for min stakkels mave 

Er i gang med at pakke da vi starter på at flytte om 14 dage og kan slet ikke klare lugten af avis 

Marsvinene er fået broccoli her til aften og det er heller ikke en lugt der er god i min næse!

Men hvor er det dog skønt at man hver dag kan mærke at symptomerne bliver flere og flere og lidt værre for hver dag der går  

Elsker altså bare at være gravid 

Lugten af hakket kød... Bræk smiley.... 

Anmeld

29. april 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Lugten af hakket kød... Bræk smiley.... 

Haha, generelt bare mad lige i øjeblikket  Kan godt stå og lave det, men når vi så skal spise mister jeg lysten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.