Når man falder i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
9 svar
2 synes godt om
29. april 2013

hautecouture

AAAAAARRRRRRRGGGGHHHH 

Nå.. Jeg har her på det sidste virkelig tænkt over hvad jeg puttede i munden og dyrker motion hver dag. Både kondition og styrke... Men her til aften gik det galt... Spiste nachos (ad-følelse jeg har nu, bare af at tænke på det) 

Har læst at det skulle være helt normalt og at det, selvfølgelig, også er normalt at være skuffet over sig selv og vred på sig selv, MEN at man bare må rejse sig op og komme videre... Ikke bare sige "så kan det sgu også være ligemeget det hele" ... Det har jeg haft tendens til før - tror dog ikke det sker, synes simpelthen det er KLAMT det jeg har spist - men nu har jeg lige drukket en masse kold vand og spisegen 5-7 vindruer - det hjalp lidt (føler hele svælget er klistret ind i fedt og salt...) ... PUHA Jane, fy !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

B&J

Det er så meget alm man falder i og ja som du skriver man må sige til sig selv ja jeg faldt i men op på hesten igen..

men selv om man er på kur så vær god ved din krop spis evt mandler eller lidt popcorn de er ikke særlig fede.... fordi så falder man ikke så nemt i..

Anmeld

29. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Uhmmmmmm elsker Nachos!!!!! 

Anmeld

29. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Dobbelt

Anmeld

29. april 2013

foto på lærred

En skrev vedr. popkorn, jeg vil derfor bare lige påpege, at jeg har læst dette:

Almindelige kartoffelchips af den klassiske slags giver 540 kalorier pr. 100 gram og popcorn 440 kalorier. Så de er lidt bedre, men ikke nok til det massive sundhedsry, de har fået.

Poppede popcorn og mikrobølge-popcorn er nøjagtig lige slemme, men i mikrobølge-kategorien findes en fedtfattig variant, som holder 375 kalorier pr 100 gram.

Kilde: http://www.bt.dk/slank/er-popcorn-sundere-end-chips-15-falske-kostmyter-13

Kære TS: Op på hesten igen. Hovedsagen er, at du er klar igen til den sundelivsstil når morgendagen gryr

Anmeld

30. april 2013

hautecouture

Tak for de opmuntrende ord 

Idag går det godt og NU skal jeg træne  (Lidt ekstra idag, fordi de nachos fra igår gerne skal VÆK) 

Anmeld

30. april 2013

hautecouture

hautecouture skriver:

Tak for de opmuntrende ord 

Idag går det godt og NU skal jeg træne  (Lidt ekstra idag, fordi de nachos fra igår gerne skal VÆK) 

Vil da iøvrigt gerne anbefale dialife.eu - de har gode sager til den fiskerifaftaler'ne søde tand (læs; sukker CRAVING) hihi

Jeg har lige købt lidt godt derinde fra  Glæder mig især til at smage kanelsneglene ... Mmmmm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2013

hautecouture

Så er der lavet Jell-O firkanter med jordbærsmag til datteren og mig i aften De er sgu ret gode og Aya er også vilde med dem 40 kcal i sådan en skål.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2013

FrkZier

hautecouture skriver:

AAAAAARRRRRRRGGGGHHHH 

Nå.. Jeg har her på det sidste virkelig tænkt over hvad jeg puttede i munden og dyrker motion hver dag. Både kondition og styrke... Men her til aften gik det galt... Spiste nachos (ad-følelse jeg har nu, bare af at tænke på det) 

Har læst at det skulle være helt normalt og at det, selvfølgelig, også er normalt at være skuffet over sig selv og vred på sig selv, MEN at man bare må rejse sig op og komme videre... Ikke bare sige "så kan det sgu også være ligemeget det hele" ... Det har jeg haft tendens til før - tror dog ikke det sker, synes simpelthen det er KLAMT det jeg har spist - men nu har jeg lige drukket en masse kold vand og spisegen 5-7 vindruer - det hjalp lidt (føler hele svælget er klistret ind i fedt og salt...) ... PUHA Jane, fy !! 

det ER hvad der kan ske og sådan er det bare, som du selv siger: hank op og sørg for det ikke bliver en dårlig vane igen!

Anmeld

30. april 2013

hautecouture

FrkZier skriver:

det ER hvad der kan ske og sådan er det bare, som du selv siger: hank op og sørg for det ikke bliver en dårlig vane igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.