Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerJeg ser tit andre der får hjælp, til tøj, hår med mere og så tænkte jeg i måske kunne hjælpe migJeg skal klippes, for første gang i evigheder, hos en frisør. Jeg har ventet længe på at mit hår skulle blive langt, så skal ikke være korthåret. Mit hår er meget tyndt, med rigtig mange hårstrå og klasker nemt sammen. Det er ikke glat og heller ikke rigtig krøllet, men sådan en træls mellem ting Jeg ved godt jeg kan spørger frisøren, men det plejer bare aldrigt blive godt, hvis jeg giver dem lov til at lave det de synes er fedtSkal til barnedåb på søndag og vil bare gerne se pæn ud Håber nogen har nogle gode forslagHer er mit hår glattet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror dette ville være rigtig fedt til dig!
Sørens skriver: Jeg tror dette ville være rigtig fedt til dig!
Ps. Kan varmt anbefale Got2b Powderful volumizing styling powder fra Schwarzkopf. Det er hvidt pulver man drysser i hovedbunden og masserer ind, det gør håret fyldigere og det VIRKER Har fuldstænig samme hårtype som dig!
2721 skriver: Hej pigerJeg ser tit andre der får hjælp, til tøj, hår med mere og så tænkte jeg i måske kunne hjælpe migJeg skal klippes, for første gang i evigheder, hos en frisør. Jeg har ventet længe på at mit hår skulle blive langt, så skal ikke være korthåret. Mit hår er meget tyndt, med rigtig mange hårstrå og klasker nemt sammen. Det er ikke glat og heller ikke rigtig krøllet, men sådan en træls mellem ting Jeg ved godt jeg kan spørger frisøren, men det plejer bare aldrigt blive godt, hvis jeg giver dem lov til at lave det de synes er fedtSkal til barnedåb på søndag og vil bare gerne se pæn ud Håber nogen har nogle gode forslagHer er mit hår glattet.
2721 skriver: Flot er det, men hvordan søren sætter man det?
Flot er det, men hvordan søren sætter man det?
Føntørrer, derefter volume pulveret og slut prut!
Sørens skriver: Ps. Kan varmt anbefale Got2b Powderful volumizing styling powder fra Schwarzkopf. Det er hvidt pulver man drysser i hovedbunden og masserer ind, det gør håret fyldigere og det VIRKER Har fuldstænig samme hårtype som dig!
Månsson skriver: Jeg syntes faktisk det ser ret godt ud på billedet.. Det ku være du sku ha klippet det oppe på issen lidt kortere så det løfter sig lidt.. Ellers ka man få sådan noget pudder til at putte i håret, det løfter det os og holder bare evigt
Jeg syntes faktisk det ser ret godt ud på billedet.. Det ku være du sku ha klippet det oppe på issen lidt kortere så det løfter sig lidt.. Ellers ka man få sådan noget pudder til at putte i håret, det løfter det os og holder bare evigt
2721 skriver: Det lyder smart, men er det med parfume?
Det lyder smart, men er det med parfume?
...der står ikke parfume på den! Så nej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128