Er det mon mig der ikke helt fatter det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Anna-Rosa

Nu har der været et par stykker der har nævnt dårlig stemning herinde...Det har jeg da bare slet ikke fattet? Men har heller ikke været SÅ meget herinde, men synes bare heller ikke lige, at jeg kan spore at der skulle være røre i andedammen?(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

Tynen

Det er ingenting i forhold til Min-mave :D

Men synes også der har været en underlig stemning - Både under tråden Dåb, Bliver I ramt af strejken og en smule igår under "Hmm.."

Men jeg tager bare en delvist kold tyrker :)

Jeg bliver nødt til at moderere mig lidt - Huset ligner bæ og kæresten er forsømt :)
Når jeg først får tændt for skærmen lukker jeg ikke bare lige sårn´ ned.. Er det afhængighed?! :)

Trine

Anmeld

18. marts 2008

Loggidut

jo der har været lidt fnidder...ikke af det vilde...men nok til at f.eks jeg logger af, for sådan her kender man ellers ikke vores gruppe, og jeg tror det er fordi du er rimelig ny her, at du ikke helt har fanget stemningen endnu. men der har altså været lidt fnidder, og jeg er bare så bange for at ryge med i en diskution, for det er jeg altså herre god til....så vil jeg hellere vente og se om folk igen vender til det positive...

men som sagt kan det godt bare være min egen stemning der gør at jeg syntes folk skælder mere og mere ud...

stort knus fra sloggi....som sørme da vender tilbage til jer igen...

Anmeld

18. marts 2008

Anna-Rosa

Godt så!!! nu har jeg været inde og læse lidt om de forskellige issues...for fucking fuck da! Hvorfor nu det fis altså.... Kan man sgu da for fisen ikke bare have en mening, komme af med den, men lade være med at tro at hele verden er imod een bare pga ef ens holdning....Synes bare det er så latterligt, at man ikke kan opføre sig som de voksne mennesker, vi nu engang agerer?? Er netop flygtet fra mm fordi folk ikke kunne sammen, forhåbentligt er det ikke smittet hertil...:S

Anmeld

18. marts 2008

birgittemarie

Jeg synes bare, vi skal tage det heeeeelt roligt og fortsætte, som vi plejer. Det står os jo heldigvis frit for at tie ubehagelige indlæg ihjel 8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

18. marts 2008

Anna-Rosa

birgittemarie skriver:

Jeg synes bare, vi skal tage det heeeeelt roligt og fortsætte, som vi plejer. Det står os jo heldigvis frit for at tie ubehagelige indlæg ihjel 8D

Knus fra Birgitte

nemmerlig...thats what we´ll do..;)

Anmeld

18. marts 2008

Lise

Jeg har da nok fattet at stemningen ikke har været totalt i hopla, som den måske plejer, men synes egentlig ikke det er noget der generer mig. Fair nok hvis nogen lige vil ha' en pause - sådan har jeg det vist ofte, og så svarer jeg ikke eller opretter nye indlæg i nogle dage eller en uges tid, men så kommer jeg da igen... Nåmen, jeg er i hvert fald i godt humør og har ikke brug for at "logge af", så jeg er her stadig. Og jeg gider ikke lade nogens halv-mobsede indlæg spolere min gode juli-gruppe... I still love ya all (L) Kh. Lise

Anmeld

18. marts 2008

ivfmarie

Lise skriver:
...Og jeg gider ikke lade nogens halv-mobsede indlæg spolere min gode juli-gruppe... I still love ya all (L)

Kh. Lise

Love right back!! (H)

Anmeld

18. marts 2008

Sille

Jeg er her også... og håber da at alle blir i vores dejlige mødregruppe.. hva dælen sku man dog bruge al den tid til man normalt bruger her...;)

Jeg syns dog der har været MANGE flere sjove og rare indlæg end dem der skaber dårlig stemning..

Og lise.. jeg er stadig i hopla-stemning..;)

-Sille - der stadig ikke håber hun har trådt nogen over tæerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.