Kan man fryse reven ost??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
11 svar
3 synes godt om
29. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Spørgsmålet siger sig selv Der er tilbud i Netto på reven ost og da det er det vi bruger ret meget af kunne det være rart hvis man kan fryse det så vi har en del at tage af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Noahmor

Omsorgsgiver skriver:

Spørgsmålet siger sig selv Der er tilbud i Netto på reven ost og da det er det vi bruger ret meget af kunne det være rart hvis man kan fryse det så vi har en del at tage af

Sagtens. 

Anmeld

29. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Omsorgsgiver skriver:

Det gør vi og det går fint 

//Mette

Anmeld

29. april 2013

Malene84

Omsorgsgiver skriver:

yes yes det kan det sagtens! Men del det op i flere portioner 

Anmeld

29. april 2013

BellaCiinea

Omsorgsgiver skriver:

Ork ja

Anmeld

29. april 2013

Pägen

Det tror jeg godt man kan. Jeg kunne ihvertfald godt finde på det.

Anmeld

29. april 2013

Maja88

Jepsen

Anmeld

29. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Noahmor skriver:

Sagtens. 

Tak for svar Men jeg var desværre for hurtig til at skrive indlægget her for kan slet ikke bruge det endnu Tilbuddet var kun i søndags. Øv øv....Men så ved jeg da det til en anden gang

Anmeld

29. april 2013

2babygirls

Omsorgsgiver skriver:

Ja, det står vist også på pakken

Anmeld

29. april 2013

gædde/gitte

Omsorgsgiver skriver:

Tak for svar Men jeg var desværre for hurtig til at skrive indlægget her for kan slet ikke bruge det endnu Tilbuddet var kun i søndags. Øv øv....Men så ved jeg da det til en anden gang

hold øje med fakta... de har tit kææææmpe poser på bud.

og selvfølgelig kan det fryses...ellers ville færdig pizzaer være herre kedlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.