3D/4D scanning uge 34?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.043 visninger
13 svar
1 synes godt om
29. april 2013

Christina :-)

Ja er der nogen her der prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Maja88

Møllerpigen:-) skriver:

Ja det har jeg

Anmeld

29. april 2013

Maja88 skriver:

Ja det har jeg

Var det noget ved? Ku i se noget over hovedet? 

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Vi købte en scanning i uge 30. Scanningsjordemoderen anbefalede uge 29 eller 30, da det skulle give det bedste resultat. Når man kommer senere hen, kan baby være så stor at det kan være svært at se noget, eller hvis den lille stiller sig tidligt fast i bækkenet, kan det være umuligt at se ansigtet (det er jo nok trods alt ikke allerede sket i uge 34). Men det er jo individuelt, det kan sagtens være, I kan få nogle fine billeder, hvis den lille ligger til det.

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat skriver:

Vi købte en scanning i uge 30. Scanningsjordemoderen anbefalede uge 29 eller 30, da det skulle give det bedste resultat. Når man kommer senere hen, kan baby være så stor at det kan være svært at se noget, eller hvis den lille stiller sig tidligt fast i bækkenet, kan det være umuligt at se ansigtet (det er jo nok trods alt ikke allerede sket i uge 34). Men det er jo individuelt, det kan sagtens være, I kan få nogle fine billeder, hvis den lille ligger til det.

Jeg glemte tiden da jeg va 30+ så har fået en til på onsdag hvor jeg er 33+4

Anmeld

29. april 2013

Maja88

Var det noget ved? Ku i se noget over hovedet? 

Ja vi kunne fint se noget men hun sad også op.   Billederne blev ikke helt skarpe da hendes for korte navlesnor lå foran hovedet..så scanningsdamrn vat ikke tilfreds og tilbød os en ny scanning efter vendingaforsøg men i at med de ikke kunne rokke damen i maven ud af stedet takkede vi nej.  Men aynes vibhar super billeder

Anmeld

29. april 2013

Juliekp

Jeg var til 3D/4D skanning 32+6 og man kunne se rigtig meget. Var så glad for jeg gjorde det så sent, for der lignede det en rigtig baby. 

Pladsen er dog ret træng på det tidspunkt, så ansigtet osv. kan godt se lidt mast ud, men man kan stadig få nogle rigtig gode billeder  

Her er resultatet af vores skanning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Jeg glemte tiden da jeg va 30+ så har fået en til på onsdag hvor jeg er 33+4

God fornøjelse.

Anmeld

29. april 2013

Maja88 skriver:

Ja vi kunne fint se noget men hun sad også op.   Billederne blev ikke helt skarpe da hendes for korte navlesnor lå foran hovedet..så scanningsdamrn vat ikke tilfreds og tilbød os en ny scanning efter vendingaforsøg men i at med de ikke kunne rokke damen i maven ud af stedet takkede vi nej.  Men aynes vibhar super billeder

Tak for svar:-) jeghvede bestilt tid 30+ mwn glemte den så har fået tid på onsdag hvor jeg er 33+4

Anmeld

29. april 2013

Juliekp skriver:

Jeg var til 3D/4D skanning 32+6 og man kunne se rigtig meget. Var så glad for jeg gjorde det så sent, for der lignede det en rigtig baby. 

Pladsen er dog ret træng på det tidspunkt, så ansigtet osv. kan godt se lidt mast ud, men man kan stadig få nogle rigtig gode billeder  

Her er resultatet af vores skanning

Tak vil være 33+4:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.