Engelsk,mametik- jeg er ikke god til det:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2013

Anonym trådstarter

Hej....

jeg har simpelhen en lille problem. ang. afgangsprøveren på skolen, jeg er virkelig dårlig til mametik. læreren vi har, har ikke rigtig hjalp mig.. Jeg hr gået i social skole og nu er jeg  på vuc. 

Hvad skal jeg gøre. 

Jeg er bange for jeg dumper min mametik eksam da jeg ikke har lærféret meget af det fag... De sidste lange tid 

også engelsk har jeg ikke haft kun 3-5 mdr. Og Nou er det snart 1./1-2 år jeg ikke har haft engelsk /så helt helt sikkert jeg kan slet ikke bestå engelsk eksamen...!  

tror i jeg kan tag en uddannelse hvis jeg ikke består engelsk og mametik prøven ? Eller ihvertfald engelsk... kan jeg det?? 

skal til eksam her om cirka 3-4 ugers tid! Hvad skal jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej....

jeg har simpelhen en lille problem. ang. afgangsprøveren på skolen, jeg er virkelig dårlig til mametik. læreren vi har, har ikke rigtig hjalp mig.. Jeg hr gået i social skole og nu er jeg  på vuc. 

Hvad skal jeg gøre. 

Jeg er bange for jeg dumper min mametik eksam da jeg ikke har lærféret meget af det fag... De sidste lange tid 

også engelsk har jeg ikke haft kun 3-5 mdr. Og Nou er det snart 1./1-2 år jeg ikke har haft engelsk /så helt helt sikkert jeg kan slet ikke bestå engelsk eksamen...!  

tror i jeg kan tag en uddannelse hvis jeg ikke består engelsk og mametik prøven ? Eller ihvertfald engelsk... kan jeg det?? 

Det afhænger jo meget af hva du vil læse bagefter og hva adgangskravene er

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

MenerMeneder det kræver 9 klasse eksamen - så det er vel ikke nok med dansk og famfundsfag prøve. 

Anmeld

29. april 2013

L&V

Anonym skriver:

MenerMeneder det kræver 9 klasse eksamen - så det er vel ikke nok med dansk og famfundsfag prøve. 

Nej så er det jo os med de andre fag.. Det er dog yderst sjældent en 9 klasses eksamen er nok

Anmeld

29. april 2013

mn

Anonym skriver:

Hej....

Hvad skal jeg gøre. 

Normalt skal ens gennemsnit af alle fagene være en karakter som betyder du har bestået, så du skal altså minimum have 2 i gennemsnit, for at have bestået din 9. klasse. Dog skal du være opmærksom på der kan være særlige krav til lige netop den uddannelse du ønsker at komme ind på, som gør at du skal have bestået men et højere gennemsnit eller skal have bestået bestemte fag med en bestemt karakter. så mit forslag ville være at gå ind på hjemmesiden for den uddannelse du gerne vil læse og se om der står noget om adgangskrav/specifikke adgangskrav, hvis der intet står så skriv til deres studievejleder og spørg. Jeg ved på gyminasiet skulle dem med et snit på lige omkring 2 til optagelsesprøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.