Det bliver kort men håber på svar 
Jeg var for 2 år siden i gennem en medicins abort.. Dette var en fælles beslutning da vi havde en masse rod i vores liv og fik min kærestes dreng fast hjem til os at bo, da han ikke trives hos hans mor. Den rigtig beslutning i forhold til os.
Så vil skæbnen at jeg den 17 April 2013 tager en positiv test . Jeg ringer strask til lægen da jeg gerne vil have brkræftet det, og hun tilbyder mig en blodprøve. Den dag er HCG på 126.
Fredag Den 19 April får jeg taget blodprøve igen og Hcg er steget til 368. Men de syntes ikke den stiger nok. Men at jeg nok højst sandsynligt er gravid. jeg blievr ovenud lykkelig.. Men at jeg skal have taget ny blodprøve efter weekenden.. Forfærdenlig ventetid..
Ømmm Mandag føler jeg mig frisk for første gang i lang tid jeg har ingen kvalme eller noget.. Jeg får taget blodprøve og den dag var den væreste ventid.. HCG var faldet til 272. Og jeg skal have en gyn undersøgelse næste dag på sygehuset. Her kan de se at min livmoder er igang med noget men ikke slå fast om den er ved at abortere eller ved at gøre sig klar til et barn.. På dette tidspunkt føler jeg mig ikke gravid mere..
Onsdag får jeg igen en HCG som nu er faldet til 130.
Hvilket vil sige at jeg har aborteret.. Lægerne mener jeg har været meget tidlig henne..
Men jeg har ikke blødt endnu overhovedet. Vi har dyrket sex 4-5 gange siden i onsdags og jeg har har til morgen totalt ømme bryster igen 
Skal have taget den sidste blodprøve på Onsadg..
Er der andre der har oplevet ikke at bløde efter positiv test og sådan lignende forløb.. Jeg ved mit forløb har været underligt fra starten og selv lægerne har ikke rigtig kunnet give klar besked.. Ville ønske HCG er begyndt at stige igen.. Men aner ikke om dere r nogen sandsynlighed for det og på den anden side har jeg slet ikke brug for at tro det..
Jeg føler mig nogenlunde af klaret med aborten og vi må jo bare prøve igen og jeg ved at ca 25 % af alle graviditeter ender sådan her..

Anmeld