Så den positiv. Er i enige piger? Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.902 visninger
20 svar
1 synes godt om
29. april 2013

Anonym trådstarter

Taget imorges efter ca 10 min 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Ikke helt. men næsten  tror den er der senere idag. det er meget tæt på

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ikke helt. men næsten  tror den er der senere idag. det er meget tæt på

Prøver igen ved 16-17 tiden 

Anmeld

29. april 2013

HHC88

Den ser meget positiv ud Teststregen er også tydeligere end kontrolstregen, så det er jo super.

Var det dig der også lagde et tidligere indlæg ud med det samme, hvor snakken kørte på om den var positiv eller ikke? Kan det passe at du har fået resultat på ÆL test (dog ikke så kraftig en streg som nu) i en del dage i træk nu?

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Den ser meget positiv ud Teststregen er også tydeligere end kontrolstregen, så det er jo super.

Var det dig der også lagde et tidligere indlæg ud med det samme, hvor snakken kørte på om den var positiv eller ikke? Kan det passe at du har fået resultat på ÆL test (dog ikke så kraftig en streg som nu) i en del dage i træk nu?

Ja.

Så var de næsten positive, så negative, også næsten positive igen :-)

Synes også selv den er sådan positiv. Skulle bare lige være sikker og, og høre jeres mening :-)

Anmeld

29. april 2013

HHC88

Anonym skriver:

Ja.

Så var de næsten positive, så negative, også næsten positive igen :-)

Synes også selv den er sådan positiv. Skulle bare lige være sikker og, og høre jeres mening :-)

Det er jo nok meeeget forskelligt hvordan disse teste reagerer på os hver især, men lidt utroligt du kan teste sådan lidt frem og tilbage over så mange dage. Jeg kunne i højst 1 I hele min cyklus. Er din cyklus meget uregelmæssig eller meget lang?  

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Det er jo nok meeeget forskelligt hvordan disse teste reagerer på os hver især, men lidt utroligt du kan teste sådan lidt frem og tilbage over så mange dage. Jeg kunne i højst 1 I hele min cyklus. Er din cyklus meget uregelmæssig eller meget lang?  

Min cyklus er meget ureglmæssig. Ka vise dig et billed fra denne her cyklus med alle min ægløsningsest ?

Ved i iøvrig hvor man kan købe digitale æltest ?

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Siden d. 22/4  Også lige et bedre billed a den fra idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Siden d. 22/4  Også lige et bedre billed a den fra idag

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

68 har kigget men så få svar? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.