Plukveer er blevet væk ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2013

Musse21

Har gennem hele min graviditet haft mange plukveer indtil uge 30. Nu mærker jeg intet mere

Kommer plukveer til at føles anderledes med tiden jo større baby bliver eller kan de helt stoppe med at komme...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Musse21

Musse21 skriver:

Har gennem hele min graviditet haft mange plukveer indtil uge 30. Nu mærker jeg intet mere

Kommer plukveer til at føles anderledes med tiden jo større baby bliver eller kan de helt stoppe med at komme...?

Ingen der kan hjælpe mig?

Anmeld

29. april 2013

M&N

Musse21 skriver:

Mon ikke det kan komme og gå lidt?

Personligt mærkede jeg intet til plukveer igennem hele graviditeten, kun den sidste uge op til fødslen, der kan jeg love dig for de kunne mærkes 

Anmeld

29. april 2013

Musse21

MorTilMalucca skriver:

Mon ikke det kan komme og gå lidt?

Personligt mærkede jeg intet til plukveer igennem hele graviditeten, kun den sidste uge op til fødslen, der kan jeg love dig for de kunne mærkes 

Er blevet sådan i tvivl om det er fordi jeg ikke kan mærke dem mere

Så spændt på om der kommer nogle som optakt til fødsel eller om det bare starter som veer

Anmeld

29. april 2013

Wik

Synes også mine er helt aftaget, og det er selvom jeg kun har få dage til termin. Det er vist helt normalt.

Anmeld

29. april 2013

Maja88

tror de kan ændre sig... man har også plukkeveer når man ikke er gravid... dem mærker vi heller ikke jo

Anmeld

29. april 2013

Musse21

Maja88 skriver:

tror de kan ændre sig... man har også plukkeveer når man ikke er gravid... dem mærker vi heller ikke jo

Det vidste jeg slet ikke

Anmeld

29. april 2013

Musse21

Wik skriver:

Synes også mine er helt aftaget, og det er selvom jeg kun har få dage til termin. Det er vist helt normalt.

Dejligt at høre det ikke kun er mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.