Mathilde har fået myggestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Stumpen

og hvor gør det mig bare øv, for jeg døjer selv meget med dem -når jeg ikke er gravid.. Synes det er synd for hende!!

Så har været på apoteket i dag og købe noget spray til at putte på dem -Hun har dem selv under fødderne!!!!  og så noget forebyggende creme, men der står bagpå at man ikke må bruge det dagligt over længere tid uden at det sker i samråd med lægen.. Skal de mon skrive sådan noget eller skal jeg tage det alvorligt?? Synes nogengange man skriver noget for at på den måde kan man ikke lægge sag an eller lign..

Var hos blomsterhandlerne, da det slog mig at vi sidste år købte et par gå-væk-myg blomster, men hun havde selvfølgelig solgt de sidste to i dag, så i morgen når vi skal til Herning skal samtlige blomsterhandlere støvsuges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Munder

Øv da, det er ikke rart med myggestik. Vi har aldrig rigtig døjet med dem, så jeg har desværre ikke nogle fantastiske råd til dig

God blomsterjagt

Anmeld

30. juni 2009

Stumpen

Hun har fået flere i nat  Blomsterhandleren gav mig det råd at give hende hvidløg, men da vi ikke spiser det ret tit, ved ikke hvordan jeg skal få hende til at spise det...??...

Anmeld

30. juni 2009

Munder

Skjul det i en pastasovs.....eller lasagne eller noget i den dur. Når det koger med et stykke tid er det ikke så stærkt

Anmeld

30. juni 2009

Stumpen

Men afgiver stadig en stræk duft mod myggene??

Anmeld

30. juni 2009

Munder

Jep, det vil jeg mene.....Specielt hvis I ikke normalt spiser hvidløg.

Det er måske derfor vi ikke får mange myggestik, for vi spiser meget hvidløg...ummm.

Anmeld

30. juni 2009

Stumpen

Der er vist også noget med øget b eller c vitamin... Nogen der ved noget om det??

Anmeld

30. juni 2009

Munder

øhhhh fisk Er ikke lige ekspert i vitaminer....Elsker bare hvidløg.

Ummmmm gulerodsstave med hjemmelavet tzatiki

Anmeld

30. juni 2009

3rollinger

Oev for Mathilde. Og saa under foedderne. Det er skisme ikke sjovt.

Proev at se hvad jeg har fundet. Det er da den du skal have:

http://www.babadut.dk/product/automatisk-mygge-og-natlampe

Knus

Anmeld

30. juni 2009

Stumpen

Trina skriver:

Oev for Mathilde. Og saa under foedderne. Det er skisme ikke sjovt.

Proev at se hvad jeg har fundet. Det er da den du skal have:

http://www.babadut.dk/product/automatisk-mygge-og-natlampe

Knus

Den var dæl-dulme smart og billig!! Hun har jo en vågelampe tændt i forvejen henne ved døren  Den skal jeg lige have vist Karsten... Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.