Leder efter denne bamse i lyserød!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
8 svar
3 synes godt om
29. april 2013

Miss Kat

Godmorgen, d'damer!

Jeg leder efter denne Miffy kanin i LYSERØD.

Denne er købt i Kvickly for noget tid siden, men jeg har ikke set dem forhandle den siden. Jeg kan sagtens finde den online, men med termin om en uge og ønsket om at pakke den ned i pusletasken til hospitalet, vil jeg, hvis det er muligt, gerne finde den i en fysisk forretning, så jeg undgår transporttiden.
(I tilfælde af, jeg ikke går til termin!)

Er der nogen af jer, der har set den somewhere?

Jeg bor i midtjylland.

Hav en dejlig dag!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Christina :-)

Miss Kat skriver:

Godmorgen, d'damer!

Denne er købt i Kvickly for noget tid siden, men jeg har ikke set dem forhandle den siden. Jeg kan sagtens finde den online, men med termin om en uge og ønsket om at pakke den ned i pusletasken til hospitalet, vil jeg, hvis det er muligt, gerne finde den i en fysisk forretning, så jeg undgår transporttiden.

Jeg bor i midtjylland.

Hav en dejlig dag!

Har i ikk sådan en bud på det sugehus du skal føde det har vi hvornjeg skal og der er den nemlig

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Har i ikk sådan en bud på det sugehus du skal føde det har vi hvornjeg skal og der er den nemlig

Haha ja det ville jo være praktisk!  Ret ironisk at rende rundt og jagte den, for at tage den med på hospitalet, hvis den allerede er der! Tak for hint. 

Anmeld

29. april 2013

Christina :-)

Miss Kat skriver:

Haha ja det ville jo være praktisk!  Ret ironisk at rende rundt og jagte den, for at tage den med på hospitalet, hvis den allerede er der! Tak for hint. 

Mener helt bestemt den var på mit sygehus sidste uge jeg var indlagt:-)

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Møllerpigen:-) skriver:

Mener helt bestemt den var på mit sygehus sidste uge jeg var indlagt:-)

Det er så selvfølgelig lidt "farligt" at tage chancen, og vente til selve fødslen med at finde ud af, om den er der eller ej. Jeg kommer jo ikke derop før (hvis alt går vel.)

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Op 

Anmeld

29. april 2013

Stina85

Miss Kat skriver:

Godmorgen, d'damer!

Jeg bor i midtjylland.

Hav en dejlig dag!

Hejsa,

Jeg tror jeg har en lyserød liggende - du må købe.. Den har bare været til pynt, da min datter aldrig har gidet at lege med den 

Sig til hvis jeg skal kigge efter den 

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Hejsa,

Jeg tror jeg har en lyserød liggende - du må købe.. Den har bare været til pynt, da min datter aldrig har gidet at lege med den 

Sig til hvis jeg skal kigge efter den 

Åååha, det er jo et super sødt tilbud! Men så er jeg jo tilbage ved forsendelsestiden. Jeg regner med at futte ud og lege detektiv i byen i morgen, men hvis jeg ikke finder den, må jeg så kontakte dig?

Anmeld

29. april 2013

Stina85

Miss Kat skriver:

Åååha, det er jo et super sødt tilbud! Men så er jeg jo tilbage ved forsendelsestiden. Jeg regner med at futte ud og lege detektiv i byen i morgen, men hvis jeg ikke finder den, må jeg så kontakte dig?

Ja selvfølgelig - jeg bor i østjylland, så det kan måske lade sig gøre uden forsendelse, men du skriver bare hvis du ikk har heldet med dig, så kigger jeg efter den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.