Så er vi snart halvvejs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Bondepigen

Natten til onsdag skal vi have pakket bilen og afsted kl 4.00.... Puha det er tidligt. Men det er jo godt nok, når Emma skal faste.

Emma skal nemlig have skiftet sin gips under fuld narkose igen. Jeg frygter det bare helt vildt, for nu er hun blevet det ældre, så det er ikke sikkert at hun tager masken så godt denne gang... Puuh, håber ikke hun bliver ked af det, for så får jeg det bare endnu mere dårligt. Jeg håber virkelig bare, at hun klarer det lige så godt som sidst. Jeg er jo ikke helt tryg, når det gælder narkosen....

Håber bare det hele er som det skal være, så hun ikke behøver at gå alt det igennem igen!!!

Vi GLÆDER os alle tre SÅ meget til hun skal have det af om ca. 2½ mdr!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Karo

Jeg kan god forstå at det er hårdt for jer. Det må ikke være nemt at se sit lille barn have ondt.

Jeg håber for jer at det også går fint denne gang.

Anmeld

30. juni 2009

Klumpe-dumpe

Åhh bette pus altså.... Men hvor er det godt i er nået så langt.

Kan godt forstå du ikke kan lide hun kommer i narkose, men jeg er sikker på at Emma klare det til UG. Kommer I så hjem igen onsdag eller først torsdag?

Knus Trine der sender jeg mange tanker.

Anmeld

30. juni 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Åhh bette pus altså.... Men hvor er det godt i er nået så langt.

Kan godt forstå du ikke kan lide hun kommer i narkose, men jeg er sikker på at Emma klare det til UG. Kommer I så hjem igen onsdag eller først torsdag?

Knus Trine der sender jeg mange tanker.

Vi kommer i hvert ikke hjem onsdag. Regner med vi bliver kørt hjem torsdag...

Tak for tankerne...

Anmeld

30. juni 2009

Bondepigen

Karo skriver:

Jeg kan god forstå at det er hårdt for jer. Det må ikke være nemt at se sit lille barn have ondt.

Jeg håber for jer at det også går fint denne gang.

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.