Så fik jeg gjort mit første indkøb... (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
10 svar
5 synes godt om
28. april 2013

ønskebørn74

Har de vildeste ømme snipper og de er vokset en del..

Så jeg har købt mig nogle graviditets bh'er.. 

Hvad med jer andre???

Har i shoppet, el. Er det kun mig der er tosset.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

grinny

Mine er også vokset men har ikke købt noget endnu  Men begynder nok snart  Kan ikke styre mig 

Anmeld

29. april 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Mine er også vokset men har ikke købt noget endnu  Men begynder nok snart  Kan ikke styre mig 

Havde ikke rigtig noget valg har grande bryster i forvejen..

75 j og de er er mindst vokset en skål mere.. 

Anmeld

29. april 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Har de vildeste ømme snipper og de er vokset en del..

Så jeg har købt mig nogle graviditets bh'er.. 

Hvad med jer andre???

Har i shoppet, el. Er det kun mig der er tosset.. 

Jeg købte for lidt over 14 dage siden også nogle nye bh'er. De havde sådan nogle elastik bh'er uden bøjler eller noget i på tilbud i Bilka. Det minder meget om en sportsbh, der er bare et lille indlæg deri. Kunne ikke leve uden dem! Har ikke haft almindelig bh på siden jeg købte dem, og bare tanken om at skulle tage en på med bøjler er helt uudholdelig. Er super glad for jeg købte dem

Anmeld

29. april 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Jeg købte for lidt over 14 dage siden også nogle nye bh'er. De havde sådan nogle elastik bh'er uden bøjler eller noget i på tilbud i Bilka. Det minder meget om en sportsbh, der er bare et lille indlæg deri. Kunne ikke leve uden dem! Har ikke haft almindelig bh på siden jeg købte dem, og bare tanken om at skulle tage en på med bøjler er helt uudholdelig. Er super glad for jeg købte dem

Ville ønske jeg kunne købe derude.. Men mine er ALT for store til deres.. 

Anmeld

29. april 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Ville ønske jeg kunne købe derude.. Men mine er ALT for store til deres.. 

De er også ufattelig små!

Jeg bruger normalt str xs/s i trøjer, men har ret store bryster (d). Da jeg så på de bh'er tænkte jeg, dem kan jeg da aldrig få mine bryster klemt ned i. Så fandt jeg en M og en L og spurgte manden, hvad han troede skulle vælge. Han sagde M, men jeg prøvede dem alligevel fordi jeg syntes den så lidt lille ud. Den M jeg havde med delte mine bryster, så det så ud som om jeg havde 4, og så sad de næsten helt under hagen så blev nødt til at vælge en L.
Så man skal ikke have ret store bryster for ikke at kunne bruge dem derfra, desværre. For de er super lækre

Anmeld

29. april 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

De er også ufattelig små!

Jeg bruger normalt str xs/s i trøjer, men har ret store bryster (d). Da jeg så på de bh'er tænkte jeg, dem kan jeg da aldrig få mine bryster klemt ned i. Så fandt jeg en M og en L og spurgte manden, hvad han troede skulle vælge. Han sagde M, men jeg prøvede dem alligevel fordi jeg syntes den så lidt lille ud. Den M jeg havde med delte mine bryster, så det så ud som om jeg havde 4, og så sad de næsten helt under hagen så blev nødt til at vælge en L.
Så man skal ikke have ret store bryster for ikke at kunne bruge dem derfra, desværre. For de er super lækre

Har en 75 j el. K....

Anmeld

29. april 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Har en 75 j el. K....

Ja, så er der ikke så meget at gøre der, ikke i Bilka i hvert fald.

Hvor har du købt dine henne, og ligner det en almindelig bh?
Jeg skal nemlig til 2*barnedåb her i maj måned, og det er ikke yderst charmerende med sådan en sportsbh. Og så er de koralfarvet og blå så kunne godt tænke mig en der minder lidt om en almindelig bh bare behagelig

Anmeld

29. april 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Ja, så er der ikke så meget at gøre der, ikke i Bilka i hvert fald.

Hvor har du købt dine henne, og ligner det en almindelig bh?
Jeg skal nemlig til 2*barnedåb her i maj måned, og det er ikke yderst charmerende med sådan en sportsbh. Og så er de koralfarvet og blå så kunne godt tænke mig en der minder lidt om en almindelig bh bare behagelig

Jeg har købt mine i change..

kun de har dem store nok.. Og de er gode..

Anmeld

29. april 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Jeg har købt mine i change..

kun de har dem store nok.. Og de er gode..

Okay, jeg må ind og kigge om de har noget. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.