Mangler forslag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

jydeinden

StineW79 skriver:

Jeg har læst alle 3 Eragon bøgerne på engelsk. De er vildt gode. Syntes det er øv, at det ik er dem alle der er lavet film over!

Hobitten var jeg igang med at læse for MANGE år siden. Gik død i den ca midtvejs, men ka være jeg sku gi den et forsøg igen. Vi har faktisk alle ringenes herre bøger, da kærsten læste dem inden vi mødte hinanden, for 10 år siden! 

Har læst de samlet værker fra C.S Lewis. Og har læste hele serien af Det gyldene kompas. 

Må sige at du virkelig har ramt min smag!! Vh stine

jeg er glad for du kunne lide og bruge mine forslag :-) 

og jamen er selv igang med hobitten nu her, så bliver da spændende at se hvor langt jeg når haha.. opgav ringene herre, men vil på et tidspunkt prøve at give dem en chance mere for filmene er en af mine favoritter. 

og ja det er brand ærgeligt mht eragon.. og 3? så mangler du jo en hihi :-D

og jamen narnia er også en fantastisk serie.. har aldrig fået læst det gyldne kompas pineligt nok, for har dem alle tre liggende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
jydeinden skriver:

jeg er glad for du kunne lide og bruge mine forslag :-) 

og jamen er selv igang med hobitten nu her, så bliver da spændende at se hvor langt jeg når haha.. opgav ringene herre, men vil på et tidspunkt prøve at give dem en chance mere for filmene er en af mine favoritter. 

og ja det er brand ærgeligt mht eragon.. og 3? så mangler du jo en hihi :-D

og jamen narnia er også en fantastisk serie.. har aldrig fået læst det gyldne kompas pineligt nok, for har dem alle tre liggende 

Hov ja var lige inde og kigge i reolen, og du har ret i at der er 4 bøger i Eragon serien. Havde glemt at brisinger var i 2 dele! 

Ja du ska da ha læst det gyldne kompas. De er vildt gode!! Vh stine

Anmeld

29. april 2013

jydeinden

StineW79 skriver:

Hov ja var lige inde og kigge i reolen, og du har ret i at der er 4 bøger i Eragon serien. Havde glemt at brisinger var i 2 dele! 

Ja du ska da ha læst det gyldne kompas. De er vildt gode!! Vh stine

hihi jahh der er 3sorte,1 rød og to grønne bøger :-D 

og jamen dem må jeg da have skrevet bag øret so to speak hihi :-D

Anmeld

29. april 2013

Liva

Hej

Også stor krimifan her.

Et navn: Karin Slaughter (og der er 12 bøger indtil videre i serien) - eneste minus man bliver så grebet at man næsten glemmer at man har et liv ved siden af...

Kh Liva

Anmeld

29. april 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Har ikke lige læst alle siderne, så ved ikke, om det allerede er kommet frem, men jeg kan varmt anbefale Lee Child's Reacher serie.

Tror, han efterhånden har skrevet 17-18 bøger i serien. Det er ikke nødvendigt at læse dem i kronologisk rækkefølge, men jeg vil dog anbefale, du starter med bog nr 1

Jeg har læst dem på engelsk, men jeg går ud fra, de kan fås på dansk, hvis du hellere vil have det.

(OG HOLD DIG LANGT VÆK FRA FILMEN MED TOM CRUISE - DEN HAR INTET MED BØGERNE AT GØRE )

Anmeld

29. april 2013

StineW79

Liva skriver:

Hej

Også stor krimifan her.

Et navn: Karin Slaughter (og der er 12 bøger indtil videre i serien) - eneste minus man bliver så grebet at man næsten glemmer at man har et liv ved siden af...

Kh Liva

Det glemmer jeg næsten med alle bøger. Kærsten ka nogle gange idde og fortælle mig noget, og bagefter har jeg nærmest glemt hva det var, fordi jeg lige sad og læste imens! Vh stine

Anmeld

29. april 2013

Olivers-Moar

det 7 barn er også en god bog 

Anmeld

29. april 2013

StineW79

PT skriver:

Har ikke lige læst alle siderne, så ved ikke, om det allerede er kommet frem, men jeg kan varmt anbefale Lee Child's Reacher serie.

Tror, han efterhånden har skrevet 17-18 bøger i serien. Det er ikke nødvendigt at læse dem i kronologisk rækkefølge, men jeg vil dog anbefale, du starter med bog nr 1

Jeg har læst dem på engelsk, men jeg går ud fra, de kan fås på dansk, hvis du hellere vil have det.

(OG HOLD DIG LANGT VÆK FRA FILMEN MED TOM CRUISE - DEN HAR INTET MED BØGERNE AT GØRE )

Hvis en bog er skrevet på engelsk, fortrækker jeg faktisk at læse den på engelsk. Syntes altid der går meget tabt i oversættelsen. 

Har lige læst Hunger Games på engelsk, twilight og Harry Potter og en masse, masse flere! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.