Hjælp... Kan ikke få mad ned... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2013

Juni-barn

Hey piger... 

Jeg har virkelig brug for nogen gode råd 

Jeg er 32+6 i dag og har de sidste uger haft virkelig svært ved at få mad ned... jeg har bare ikke lyst til mad selvom jeg er sulten og hvis jeg kan få noget måned er det bare ikke særlig meget

Lider en del af halsbrand, det kan mælk tag for det meste.

frygter lidt at lillemanden ikke tager på det han skal selvom han "tager" først... 

Håber nogen kan hjælpe lidt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Juni-barn

Juni-barn skriver:

Hey piger... 

Jeg er 32+6 i dag og har de sidste uger haft virkelig svært ved at få mad ned... jeg har bare ikke lyst til mad selvom jeg er sulten og hvis jeg kan få noget måned er det bare ikke særlig meget

frygter lidt at lillemanden ikke tager på det han skal selvom han "tager" først... 

Hov er kun 31+6 henne... Fik vist trykket forkert... 

Anmeld

28. april 2013

SKbaby

Juni-barn skriver:

Hey piger... 

Tror ikke du behøver at være voldsom bekymret for hvorvidt baby tager på, medmindre han i forvejen ligger under gennemsnittet.

Han skal nok tage hvad han har brug for. Det er mere dig det går udover måske i form af større træthed.

Jeg er slet ikke så langt henne som dig, men jeg har voldsom kvalme og min appetit er derfor heller ikke så stor. Jeg prøver dog bare at få lidt ned.

Så mit råd til dig er at sørge for at tage vitaminpiller, så du er sikker på du ikke er i underskud af de vigtige vitaminer og så prøv at få en lille smule mad ned uanset hvad det så er.

Anmeld

28. april 2013

Team Putte

Juni-barn skriver:

Hey piger... 

mange små måltider gerne noget let som salat og Hold dig fra fed og salt mad.. det bliver nok ik bedre jo mere han kommer til at fylde og trykke på alt..alt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.