Idag skulle Marcus og jeg på besøg sammen med min mor hos min mormor. Marcus er en meget glad dreng og er meget sjældent ked, men idag var han rigtig ked. Til at starte med troede både min mor og jeg at det var på grund af min mormor da han ikke har set hende i et stykke tid, men da han 3 timere efter vi var kommet stadig var ked kunne vi godt se at det ikke var dette.
Da kl. var 3 kørte vi hjem til mine forældre hvor Marcus og jeg skulle spise, da Martin var kørt på til vores sommerhus for at slå græs. Igen var han ked og da kl. var 19.30 besluttede jeg mig for at vi nu ville vende snuden hjem. Herhjemme blev det blot værer. Han skreg og skreg og da jeg skulle skifte hans ble var han fuldstændig umulig. Han mås var ild rød, og han har aldrig haft rød numse så det undrede mig. Pludselig slog det mig om det ikke kunne være at der er tænder på vej. Det skal lige siges at Marcus som er 10 1/2 måned ikke har fået en eneste tand endnu. Derfor mærkede jeg efter og han var fuldstændig hævet inde i munden. Da jeg fik kigget rigtigt efter kunne jeg tydeligt se at han i undermunden var MEGET hævet og at det højst sandsynlig er mere end en tand på vej. Jeg prøvede at gnide undermunden med en isterning men det hjalp ikke og tilsidst var jeg fuldstændig svedig af at prøve alt muligt. Derfor svøbte jeg Marcus ind i dynen og gik ned i haven og det hjalp. Her sad han bare og kiggede rundt og nød den dejlige kolde luft. Da vi havde siddet dernede i 1 time gik vi op igen og legede på gulvet. Her kl. 21.30 så han meget klat øjet ud og han faldt i søvn med det samme jeg lagde ham.
Så hold da op jeg er brugt lige nu.
Anmeld