hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.... Jeg havde en spontan abort torsdag-fredag for 14 dage siden, fik taget blodprøver fredag og mandag, som var stærkt faldende... Altså i morgen er det 14 dage siden sidste blødprøve... Jeg bløder stadig...:-( det er ikke frisk blod mere, men ligner gammelt blod, det er ikke meget, men der er noget hver gang jeg er på wc.... Hvor længe kan jeg forvente at jeg bløder??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hej piger.... Jeg havde en spontan abort torsdag-fredag for 14 dage siden, fik taget blodprøver fredag og mandag, som var stærkt faldende... Altså i morgen er det 14 dage siden sidste blødprøve... Jeg bløder stadig...:-( det er ikke frisk blod mere, men ligner gammelt blod, det er ikke meget, men der er noget hver gang jeg er på wc.... Hvor længe kan jeg forvente at jeg bløder??

knus

Det gør mig ondt at du har mistet!
Men jeg har hørt at man kan bløde op til 4 uger, altså ca det samme som ved en alm fødsel! Men om det er rigtigt ved jeg ikke. Men jeg tror i hvertfald at det er meget normalt at du stadig bløder.

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

Det gør mig ondt at du har mistet!
Men jeg har hørt at man kan bløde op til 4 uger, altså ca det samme som ved en alm fødsel! Men om det er rigtigt ved jeg ikke. Men jeg tror i hvertfald at det er meget normalt at du stadig bløder.

Tak..

Jamen det kan godt være det er meget normalt, synes bare jeg har hørt 6-10 dage.. Det kan sagtens være mig der husker forkert...

Anmeld

29. april 2013

yagnes

hej...
jeg havde desv en sa for ikke ret længe siden. jeg blødte i ca 5-6 dage men ret kraftigt. god bedring 

Anmeld

30. april 2013

Tulipan

Er ked at at høre at du også har mistet:/

jeg blødte i alt ca 3 uger af vekslende styrke

skriv hvis du har brug for at snakke om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.