Uge 27, og sover virkelig dårligt om natten :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2013

banana3

Det er virkelig et problem! Jeg er vågen minimum 2-3 timer om natten fordi jeg sover dårligt! Hvor er det bare træls jeg vågner ved smerter i lænden, og så kan jeg bare ikke falde til ro! Det er hårdt når man skal tidligt op dagen efter og være på.. Synes jeg er sluppet rigtig heldigt, i det jeg intet har mærket til graviditeten de første måneder, men nu er det da kommet for fuld skrue med forstoppelse, smerter og søvnløse nætter.. Meen, jeg kan vel sove når jeg bliver gammel og grå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Christina :-)

banana3 skriver:

Det er virkelig et problem! Jeg er vågen minimum 2-3 timer om natten fordi jeg sover dårligt! Hvor er det bare træls jeg vågner ved smerter i lænden, og så kan jeg bare ikke falde til ro! Det er hårdt når man skal tidligt op dagen efter og være på.. Synes jeg er sluppet rigtig heldigt, i det jeg intet har mærket til graviditeten de første måneder, men nu er det da kommet for fuld skrue med forstoppelse, smerter og søvnløse nætter.. Meen, jeg kan vel sove når jeg bliver gammel og grå

Prøv en pude i mellem dine ben det gør jeg og sover nu som en drøm:-) 

Anmeld

28. april 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Øv, øv hvor træls for dig

Anmeld

28. april 2013

Kløver

Øv hvor trels, vil også anbefale puden og evt noget zoneterapi eller graviditetsmassage  ellers ville jeg snakke med lægen om det er bækkenløsning pg en fus memåske anbefaling af et trokanternælte kan være en mulighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.