Ungt par søger venner i skælskør og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
11 svar
3 synes godt om
27. april 2013

morten13

Klik her for at rette dette indlæg

Vi er et ungt par på 22 og 27 år. Vi har en lille datter på 16 måneder og en der kommer til verden i december Og så har vi en lille hund.

vi er flyttet til skælskør da jeg har fået job hernede og nu vil vi godt stifte noget omgangskreds og få nogle gode venner. 

Vi er glade,positive og fulde af energi. Vi elsker at holde gode middage, gå ture i parker,at tage i zoo osv.

hvis i også kunne tænke jer nogle nye og gode venner,så tag chancen og skriv til os:-).

Med venlig hilsen

Morten,sandra og asta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

UnderCover37

morten13 skriver:

Klik her for at rette dette indlæg

Vi er et ungt par på 22 og 27 år. Vi har en lille datter på 16 måneder og en der kommer til verden i december Og så har vi en lille hund.

vi er flyttet til skælskør da jeg har fået job hernede og nu vil vi godt stifte noget omgangskreds og få nogle gode venner. 

Vi er glade,positive og fulde af energi. Vi elsker at holde gode middage, gå ture i parker,at tage i zoo osv.

hvis i også kunne tænke jer nogle nye og gode venner,så tag chancen og skriv til os:-).

Med venlig hilsen

Morten,sandra og asta

Det er nok lagt et lidt forkert sted her på baby så det bør da flyttes til rette sted

Held og lykke med at finde nye venner og bekendte!

Anmeld

28. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

UnderCover35 skriver:

Det er nok lagt et lidt forkert sted her på baby så det bør da flyttes til rette sted

Held og lykke med at finde nye venner og bekendte!

Den ligger da i "Venner søges" 

Anmeld

28. april 2013

UnderCover37

rikkeregnbue skriver:

Den ligger da i "Venner søges" 

Det gør den nu ja, men den lå oprindeligt i terminsgruppen April 13 - så har bedt en moderator flytte den

Anmeld

29. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

UnderCover35 skriver:

Det gør den nu ja, men den lå oprindeligt i terminsgruppen April 13 - så har bedt en moderator flytte den

Ah ;-) Kunne heller ikke forstå hvorfor den skulle flyttes 

Anmeld

7. maj 2013

Sujan

Faldt lige over det her indlæg:-)

Vi er et par der bor i flakkebjerg. Er 28 og 29 år. Har en datter på 13 måneder og en hund.
Vi har ikke så mange fælles vennepar, men kunne vi godt tænke os.

Vi kunne godt tænke os et vennepar, hvor børnene kan lege, mændene ordne mandeting:-) og pigerne sludre. Og sammen grille, tage på ture, et hurtigt visit o.s.v.
Evt. Tage i sommerhus m.m.

Min kæreste er smed, men jeg er pt arbejdsløs. Skal dog over sommeren være på Storebælt hundehotel hvor jeg skal hjælpe til med hundene...

Så ja. Fortæl lidt om jer selv.

Måske vi kunne få nogle hyggelige stunder sammen:-)

Anmeld

7. maj 2013

morten13

Sujan skriver:

Faldt lige over det her indlæg:-)

Vi er et par der bor i flakkebjerg. Er 28 og 29 år. Har en datter på 13 måneder og en hund.
Vi har ikke så mange fælles vennepar, men kunne vi godt tænke os.

Vi kunne godt tænke os et vennepar, hvor børnene kan lege, mændene ordne mandeting:-) og pigerne sludre. Og sammen grille, tage på ture, et hurtigt visit o.s.v.
Evt. Tage i sommerhus m.m.

Min kæreste er smed, men jeg er pt arbejdsløs. Skal dog over sommeren være på Storebælt hundehotel hvor jeg skal hjælpe til med hundene...

Så ja. Fortæl lidt om jer selv.

Måske vi kunne få nogle hyggelige stunder sammen:-)

Jamen,vi er som sagt 22 og 27 år gamle og har en lille pige på 16 måneder. Så vores piger har jo nogenlunde samme alder. Og til december bliver vi en mere. Så har vi en lille fransk bulldog,som er 10 måneder gammel.

Jeg er kirkegårdsleder for skælskør og eggeslevmagle kirkegårde,jeg startede her 1.januar,så vi er flyttet hertil fra Roskilde og det er derfor at vi skal ud og lave ny vennekreds.

Min bedre halvdel,hun er pt. Også arbejdsløs, men skal ind og læse til sygeplejerske her til august.

Vi er glade og udanvendte og meget positive mennesker. Vi elsker at gå ture i skoven, ved vandet,at tage på udflugter som fx. Zoo.
Vi er meget aktive mennesker, men kan også godt lide god mad i stille omgivelser med gode venner.

-At grille og udendørs hygge er lige os;-). og sådan noget med at tage i sommerhus sammen eller falde forbi til en hurtig kop kaffe lyder super hyggeligt:-)!

Gad vide om jeg fik dækket det hele der;-)?

Jeg synes at i lyder som mennesker meget lig os;-) og det lyder som om at vi kunne få nogle hyggelige timer sammen.

Er der andet i vil vide?

Anmeld

7. maj 2013

Sujan

Tillykke med den kommende lille ny:-)

Vi ville også gerne have en mere snart.. Men tog lang tid at få vores datter, så er åbenbart ikke så nemt for os.

Vi er også vilde med diverse zoo.
Ellers er min mand en bil nørd, elsker alt med motor.

Sød hund:-) vores er en lab blanding.

Hmmm... Er der mon mere...

Anmeld

7. maj 2013

morten13

Sujan skriver:

Tillykke med den kommende lille ny:-)

Vi ville også gerne have en mere snart.. Men tog lang tid at få vores datter, så er åbenbart ikke så nemt for os.

Vi er også vilde med diverse zoo.
Ellers er min mand en bil nørd, elsker alt med motor.

Sød hund:-) vores er en lab blanding.

Hmmm... Er der mon mere...

Tak for det.

Vores hund har let ved at omgås andre hunde,hvad med jeres? Så kunne de jo også lege sammen:-).

Jeg er nok mere sportnørd end bil nørd,men mon ikke det går alligevel;-).

Bor i i hus i flakkebjerg?

Anmeld

7. maj 2013

Sujan

Vores hund vil for det meste gerne andre hunde.. Der plejer ikke at være nogen problemer.

Jo det går nok:-)

Ja vi har et meget lille hus i flakkebjerg. Men er fint for nu
Hvad med jer.. Hvad bor i i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.