Sujan skriver:
Faldt lige over det her indlæg:-)
Vi er et par der bor i flakkebjerg. Er 28 og 29 år. Har en datter på 13 måneder og en hund.
Vi har ikke så mange fælles vennepar, men kunne vi godt tænke os.
Vi kunne godt tænke os et vennepar, hvor børnene kan lege, mændene ordne mandeting:-) og pigerne sludre. Og sammen grille, tage på ture, et hurtigt visit o.s.v.
Evt. Tage i sommerhus m.m.
Min kæreste er smed, men jeg er pt arbejdsløs. Skal dog over sommeren være på Storebælt hundehotel hvor jeg skal hjælpe til med hundene...
Så ja. Fortæl lidt om jer selv.
Måske vi kunne få nogle hyggelige stunder sammen:-)
Jamen,vi er som sagt 22 og 27 år gamle og har en lille pige på 16 måneder. Så vores piger har jo nogenlunde samme alder. Og til december bliver vi en mere. Så har vi en lille fransk bulldog,som er 10 måneder gammel.
Jeg er kirkegårdsleder for skælskør og eggeslevmagle kirkegårde,jeg startede her 1.januar,så vi er flyttet hertil fra Roskilde og det er derfor at vi skal ud og lave ny vennekreds.
Min bedre halvdel,hun er pt. Også arbejdsløs, men skal ind og læse til sygeplejerske her til august.
Vi er glade og udanvendte og meget positive mennesker. Vi elsker at gå ture i skoven, ved vandet,at tage på udflugter som fx. Zoo.
Vi er meget aktive mennesker, men kan også godt lide god mad i stille omgivelser med gode venner.
-At grille og udendørs hygge er lige os;-). og sådan noget med at tage i sommerhus sammen eller falde forbi til en hurtig kop kaffe lyder super hyggeligt:-)!
Gad vide om jeg fik dækket det hele der;-)?
Jeg synes at i lyder som mennesker meget lig os;-) og det lyder som om at vi kunne få nogle hyggelige timer sammen.
Er der andet i vil vide?
Anmeld