Alina - Hot or Not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Din mening?

Jeg elsker Alina og synes det er så smukt. Så HOT herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Din mening?

Efter min menng er det "not" 

Anmeld

27. april 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Din mening?

Jeg synes Alina er flot

For et par år siden ville jeg selv gerne have tilføjet Alida til mit navn Kan godt li de lidt specielle

Anmeld

28. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Din mening?

Min mening om navnet er, at det lyder sydlandsk og dermed synes jeg det ville passe super godt til en pige med udenlandske rødder. Til en helt dansk pige ville jeg vælge en "for-dansket" udgave, som Eline, Elina.

/Fenja

Anmeld

28. april 2013

Frejsmor

Jeg synes det er et flot navn, men det er ikke et navn jeg selv ville overveje at bruge, det er for sydlandsk til et pæredansk barn, synes jeg..

I min søns dp er der en pige der hedder det, og hun har så også rødder i pakistan, mener jeg det er..

Til et pæredansk barn, ville jeg foretrække de mere danske versioner, Elina/Eline.

Anmeld

28. april 2013

lycly

Synes det er et super sødt navn, men fra min mødregruppes datter hedder det. Men hun er halv italiener og halv albaner, så hun er lidt mørk i det. Synes ikke navnet ville passe så godt til en helt blond pige med blå øjne

Anmeld

28. april 2013

MorDk

Jeg sys det er et smukt navn

Anmeld

28. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Din mening?

Dejligt navn. Kender en der ønsker at kalde sin datter Alina når hun skal have børn. Synes det både er sødt og smukt. Også til en "pæredansk" pige 

Anmeld

28. april 2013

Pigent

Din mening?

Jeg har stemt "Ved ikke lige" Fordi jeg synes Alina er et flot navn, men kan bedre lide Elina/Eline

Anmeld

28. april 2013

Annebæver

Flot navn. Kan også lider Aida.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.