At male mens man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2013

Putte8283

Hej alle

Nu spørger jeg jer herinde til råds.

Min mand skal male vores gang (jeg skal ikke male, men kommer til at gå lidt i det), ville i gøre det så længe det er vandbaseret maling?

Eller hvad har i hørt om det at opholde sig i et hjem hvor der bliver malet i andre rum, men med grundig udluftning?

Har hørt så mange ting om det, og nogle mener det er fint mens andre siger ellers tak.

Men hvad mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

B&J

Ja det ville jeg og jeg vil også male så længe det er vandbasseret det gør malerne jo også de har bare tit sådan nogle masker på men luft godt ud jamen så sker der ingen ting

Anmeld

27. april 2013

Mother-love

Nu er jeg uddannet maler. Og jeg synes ikke det gør noget at gå i det. Du må male frem til termin hvis din krop kan holde til det. Og så længe det er vandbaseret maling gør det ikke skade. Så synes både du kan male og gå i det som du vil. Uanset om man er gravid eller ej skal man huske og lufte godt ud. For luftfugtigheden bliver høj. Og man bliver heltklam så det erni rarest at lufte ud. Og så bliver malingenogså hurtigere overflade tørt hvis man kommer af med frugten

Anmeld

27. april 2013

gonefishing

Putte8283 skriver:

Hej alle

Nu spørger jeg jer herinde til råds.

Min mand skal male vores gang (jeg skal ikke male, men kommer til at gå lidt i det), ville i gøre det så længe det er vandbaseret maling?

Eller hvad har i hørt om det at opholde sig i et hjem hvor der bliver malet i andre rum, men med grundig udluftning?

Har hørt så mange ting om det, og nogle mener det er fint mens andre siger ellers tak.

Men hvad mener i?

Jeg har også malet en del, da jeg ventede min datter. Hun kom ud sund og rask

Anmeld

27. april 2013

Putte8283

Ej hvor dejligt at høre

Skønt med jeres svar, mange tak for det, og fantastisk at høre da han faktisk går og maler nu. Så kan godt blive hjemme alligevel og bare lufte godt og grundigt ud!!!

Tusind tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.