Hej piger.
Jeg ville lige høre hvordan i klarer jer igennem udviklingsspring og to børn.?
Pt. Har jeg kun et barn på 23 mdr. Og tanken omkring pb ville nok ske omkring om et halvt år. Pt er mit barn i udviklingsspring. Eller det tror jeg for h*n er skabet igennem hele dagen, intet er godt nok og h*n skriger og græder konstant. Sover meget uroligt om natten. Og det er typisk de tegn på udviklingsspring her.
Jeg synes simpelthen det er så drænende og de 1-2 uger det står på tager ihvertfald en uge at komme ovenpå igen. For h*n vil ikke sove mere end en halv time om dagen hvilket gør at muligheden for lige at snuppe en time på øjet umulig. For selvom far så tager over. Så får man ikke sovet alligevel fordi h*n skriger hele tiden så man kan ikke falde isøvn og gør man det endelig bliver man hurtigt vækket igen.
Nå men det store spørgsmål. Hvordan hulen klarer i jer igennem de spring når i står med to? For selvom jeg inderligt ønsker en mere så gør perioder som disse at jeg næsten ombestemmer mig.
Og til jer der har store børn. Hvornår stoppe de udviklingsspring? Glæder mig så meget til de ikke komme mere.
Anmeld