Sådan en junior seng der ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
9 svar
4 synes godt om
27. april 2013

emsaroto

Nu bliver Oskar 3 år til August, og den lille baby kommer i Juli, så jeg har tænkt mig at Oskar skal have en Junior seng, og den lille overtager så hans træmmeseng ..

Så nu kunne jeg godt tænke mig, at i måske kunne komme med anbefalinger af nogle gode junior senge?

Hvad har i, eller hvad drømmer i om til jeres små/stor børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

quindelist

emsaroto skriver:

Nu bliver Oskar 3 år til August, og den lille baby kommer i Juli, så jeg har tænkt mig at Oskar skal have en Junior seng, og den lille overtager så hans træmmeseng ..

Så nu kunne jeg godt tænke mig, at i måske kunne komme med anbefalinger af nogle gode junior senge?

Sigrid har fået en seng fra IKEA med deres latex madras (har dem selv og har aldrig sovet bedre)
Sengehesten er nem at tage af og på og kan sættes som man lige synes.

Tror det blev omkring 1500,- kr for det hele inkl nye lagener og to plastic skuffer der står under sengen.

Hvis i køber brugt så vær opmærksom på at der ikke er en standard str på juniorsenge, fx er dem fra babysam kun 140 cm mens dem fra IKEA er 160 cm
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2013

emsaroto

quindelist skriver:

Sigrid har fået en seng fra IKEA med deres latex madras (har dem selv og har aldrig sovet bedre)
Sengehesten er nem at tage af og på og kan sættes som man lige synes.

Tror det blev omkring 1500,- kr for det hele inkl nye lagener og to plastic skuffer der står under sengen.

Hvis i køber brugt så vær opmærksom på at der ikke er en standard str på juniorsenge, fx er dem fra babysam kun 140 cm mens dem fra IKEA er 160 cm

Har faktisk kigget på den der  

Jeg synes den er super sød, men tror nok jeg så vil male den sort til ham, det man da sagtens ikke? 

Anmeld

27. april 2013

Pigent

27. april 2013

quindelist

emsaroto skriver:

Har faktisk kigget på den der  

Jeg synes den er super sød, men tror nok jeg så vil male den sort til ham, det man da sagtens ikke? 

Jo det vil jeg tro -såvidt jeg husker havde de den også i en træfarve.
Vi har selv talt om at male den men det skulle lige gå lidt stærkt ;-)
20 mdr og hoppede ud af tremmesengen....!

Vi er rigtig glade for den, købte den ugen efter påske.

Anmeld

27. april 2013

Maja88

quindelist skriver:

Accepterede hun det bare?? Altså og blev liggende

Anmeld

27. april 2013

emsaroto

quindelist skriver:

ja det ved jeg, men så bliver det den med hunden og katten, og der kan jeg bedre lide de små får hehe 

Anmeld

27. april 2013

quindelist

emsaroto skriver:

ja det ved jeg, men så bliver det den med hunden og katten, og der kan jeg bedre lide de små får hehe 

Me2 :-)

Anmeld

27. april 2013

quindelist

Maja88 skriver:

Accepterede hun det bare?? Altså og blev liggende

Stort set ja.

Har oplevet 2 gange at vi måtte følge hende tilbage i seng -så det synes jeg er ret godt gået.
Hun blev rykket på eget værelse samtidigt med hun fik den nye seng så det var en ordentlig mundfuld -men det har hun taget i stiv arm.

Billedet er taget lige da hun kom hjem fra vuggestuen og så sengen første gang -det tog hende 10 sekunder at spæne over til den og kravle op

Anmeld

27. april 2013

bøllen

emsaroto skriver:

Vi ville have en junior seng til bassen , da han skulle skifte. Jeg fandt en brugt, som manden hentede. Da han kom hjem var det en alm seng med sengehest.

den vi har er fra ILVA - Emil Hedder modellen.

jeg overvejede længe om den skulle sælges igen men valgte at beholde den. Og det fungere fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.