Lige et spørgsmål.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
7 svar
3 synes godt om
26. april 2013

Mink

Godaften alle sammen ...

Lige et hurtigt spørgsmål, her til aften har jeg sådan en bidende fornemmelse helt nede i underlivet (lige ved ind/udgangen) kommer ca med 30 min mellemrum ... varer ikke så længe, men min mave bliver ikke hård så føles bare ikke som plukveer ?? nogle ideer ??

Er i dag 33+5....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Mink

Slet ingen?  

Anmeld

27. april 2013

Team Putte

Akmese skriver:

Godaften alle sammen ...

Lige et hurtigt spørgsmål, her til aften har jeg sådan en bidende fornemmelse helt nede i underlivet (lige ved ind/udgangen) kommer ca med 30 min mellemrum ... varer ikke så længe, men min mave bliver ikke hård så føles bare ikke som plukveer ?? nogle ideer ??

Er i dag 33+5....

tror det er bebs der laver   ballade men er det din livmoderhals der står og arbejdet ville jeg blive testet for blærebetændelse

Anmeld

27. april 2013

Mink

Team Putte skriver:

tror det er bebs der laver   ballade men er det din livmoderhals der står og arbejdet ville jeg blive testet for blærebetændelse

tak for svar ... :-) årrh håber bare ikk på blærebetændelse igen, så er det 4. gang

Anmeld

27. april 2013

Team Putte

Akmese skriver:

tak for svar ... :-) årrh håber bare ikk på blærebetændelse igen, så er det 4. gang

Så er det nok en god idé at få tjekket.. du lyder ret  disponeret overfor det

Anmeld

27. april 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Godaften alle sammen ...

Er i dag 33+5....

Da jeg var gravid havde jeg det også sådan det sidste stykke tid, sådan lidt som om der var noget på vej ud. Jeg fik afvide at det var fordi baby lå så langt nede (hun lagde sig ret hurtigt klar til at komme ud) og det var derfor det føltes sådan. Skulle dog være lidt obs på om jeg fik veer og sådan, da chancen for hun ville komme før tid var der, men hun blev til 38+3 hvor jeg blev sat igang  

Håber du kunne bruge det Ellers ring til din jm hvis du er det mindste i tvivl.

Anmeld

27. april 2013

Mink

Team Putte skriver:

Så er det nok en god idé at få tjekket.. du lyder ret  disponeret overfor det

Ja har heller ikke kunne mærke det de andre gang, så må hellere lige en med en prøve på mandag ! mange tak for råddet ...

Anmeld

27. april 2013

Mink

Juliekp skriver:

Da jeg var gravid havde jeg det også sådan det sidste stykke tid, sådan lidt som om der var noget på vej ud. Jeg fik afvide at det var fordi baby lå så langt nede (hun lagde sig ret hurtigt klar til at komme ud) og det var derfor det føltes sådan. Skulle dog være lidt obs på om jeg fik veer og sådan, da chancen for hun ville komme før tid var der, men hun blev til 38+3 hvor jeg blev sat igang  

Håber du kunne bruge det Ellers ring til din jm hvis du er det mindste i tvivl.

Tak for dit svar det kunne også godt være muligt her, han har lagt med hovedet nede i mange uger, men fik at vide i forrige uge til 3. lægebesøg at han i hvert fald heller ikke kan komme op dernede fra mere ... Og har simpelthen så ondt i skambenet tror lige jeg får taget en test mandag mod blærebetændelse bare for at være sikker på det ikke er det igen for 4. gang ... ! og dejligt at hun blev i hulen indtil igangsættelsen ...  håber nu også Isak bliver derinde noget tid endnu !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.