Så er ÆL-sprøjten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. april 2013

CroQuis

... vidst allerede ude af kroppen.

Tog ÆL-sprøjten søndag aften, og idag, fem dag efter, er den allerde ude ?? Det havde jeg ikke forventet  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Tog ÆL-sprøjten søndag aften, og idag, fem dag efter, er den allerde ude ?? Det havde jeg ikke forventet  

Det var godt nok hurtigt!

Anmeld

27. april 2013

Putomanen

Hold da op, det går da hurtigt med at få sprøjten ud af kroppen, men det er nok forskelligt fra person til person.
Så er der ikke andet for end at vente til, at den bliver positiv igen

Anmeld

27. april 2013

pcoramt

CroQuis skriver:

Jeg ved ikke om det er fordi min krop er underlig men jeg gjorde som dig, og så efter negativ test testede jeg igen og så var den pludseligpositiv, men var altså ikke gravid :/

Anmeld

27. april 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Det var godt nok hurtigt!

Ja det synes jeg også

Anmeld

27. april 2013

CroQuis

Putomanen skriver:

Hold da op, det går da hurtigt med at få sprøjten ud af kroppen, men det er nok forskelligt fra person til person.
Så er der ikke andet for end at vente til, at den bliver positiv igen

Ja det synes jeg godt nok også  

Anmeld

27. april 2013

CroQuis

pcoramt skriver:

Jeg ved ikke om det er fordi min krop er underlig men jeg gjorde som dig, og så efter negativ test testede jeg igen og så var den pludseligpositiv, men var altså ikke gravid :/

Okay, mange tak for din erfaring  - det vil jeg lige have i mente hvis jeg kommer til at teste før tid

Anmeld

27. april 2013

CroQuis

pcoramt skriver:

Nej det er ikke til at sige

Men tak for dit indput i hvert fald. Så ved jeg at det stadig er muligt at få en falsk positiv. Og skal lade være med at glæde mig for meget, hvis den bliver positiv senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.