Poppede jeres navle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

LineD

Ja nu sidder jeg jo lidt og læser om graviditetsugerne (SUPER LÆSNING!!)
Og kom i den forbindelse til at læse at i (kan ikke huske hvilken) uge xx at fosteret/moderkagen nu fylder op til navlen og at navlen kan poppe ud...

Så mine kære med gravide/mødre hvornår, hvis overhovedet poppede navlen ved jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

saxa

min navle poppede slet ikke ud.. Den blev nærmest bare i plan med resten af maven.. hehe..

Anmeld

29. juni 2009

Elskermiinsøøn!

min er næsten hel ude nu

Anmeld

29. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nej, min poppede ikke ud ved nogle af mine graviditerer. Men nu har jeg også en meget "dyb" navle...

Anmeld

29. juni 2009

Diana...

Rikke skriver:

Nej, min poppede ikke ud ved nogle af mine graviditerer. Men nu har jeg også en meget "dyb" navle...

samme her.

Anmeld

29. juni 2009

Lone Jakobsen

min poppede kun ud ved den første, og der var det omkring 6. måned.
lidt en sjov ting med hensyn til det, er at det var min eneste pige.
de andre gange (denne inkl.) er navlen også bare kommet vældigt langt frem, men den er ikke "poppet" ud.
så jeg leger lidt med tanken om at hvis navlen ikke popper så venter jeg en dreng

Anmeld

29. juni 2009

Ox.

LineD skriver:

Ja nu sidder jeg jo lidt og læser om graviditetsugerne (SUPER LÆSNING!!)
Og kom i den forbindelse til at læse at i (kan ikke huske hvilken) uge xx at fosteret/moderkagen nu fylder op til navlen og at navlen kan poppe ud...

Så mine kære med gravide/mødre hvornår, hvis overhovedet poppede navlen ved jer?

Min har gjort det gradvist faktisk hehe ... jeg er nu 35+5, og navlen er næsten poppet helt ud, det kom ligeså langsomt, men gud hvor jeg er jeg glad for jeg tog samtlige piercinger ud af kroppen da jeg fandt ud af jeg var gravid hehe

Anmeld

29. juni 2009

Stumpen

saxi skriver:

min navle poppede slet ikke ud.. Den blev nærmest bare i plan med resten af maven.. hehe..

Sådan har det også været her ved begge graviditeter..

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ikke min
Så jeg ved det ikke ...

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rikke skriver:

AHA... Det kan godt være derfor. For min er også ret dyb. Hehe.  det har jeg ikke tænkt over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.