Hvad skal jeg gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2013

Anonym trådstarter

Det er lidt pinligt for mig at skrive det her , men håber der er nogle som vil lytte .
Jeg er en pige på 22 , og har været sanmen med min kæreste i 2,5 år . I starten havde vi egentligt rimelig meget sex sammen , nogle gange to gange om dagen . Jeg tænder meget på mi kæreste , og har egentligt lyst hele tiden! Men det har han ikke .....
Jeg vil gerne overraskes , og har tit spurgt om han ikke bare kan "ta" mig evt når han kommer hjem fra arbejde , når vi er ved at lave mad , osv. Men så er han træt , eller har ikke lyst . Vi har kun sex når vi skal i seng .
Jeg mangler noget gnist i forhold til sex! Vores dagligdag osv kører rigtig godt , og har det generelt godt sammen.

Jeg kan nogle gange mærke at jeg har lyst til at flirte med andre , og fantaserer om at være sammen med andre mænd , hvilket gør mig ked af det , da jeg jo elsker min kæreste!

Jeg tør ikke sige til det ham , da det vil ødelægge ham!
Hvad skal jeg gøre ? Vil ikke gå fra ham , og tør ikke snakke med ham om det, da han heller intet aner om det..

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Wik

Jeg synes det er meget naturligt. Både at jeres lyster ikke er de samme, og du får lyst til at flirte med andre mænd.

Hvis du ikke vil tale med ham om at du har en masse lyster, du ikke føler du får opfyldt, så er der ikke andet for end, at du må forføre ham, og nyde de gange han forføre eller har lyst til dig.

Du er 22 og måske er din kæreste ældre, men kan godt forstå dig, men der er desværre perioder hvor man har et mindre intenst sexliv end andre gange. 

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Jeg synes det er meget naturligt. Både at jeres lyster ikke er de samme, og du får lyst til at flirte med andre mænd.

Hvis du ikke vil tale med ham om at du har en masse lyster, du ikke føler du får opfyldt, så er der ikke andet for end, at du må forføre ham, og nyde de gange han forføre eller har lyst til dig.

Du er 22 og måske er din kæreste ældre, men kan godt forstå dig, men der er desværre perioder hvor man har et mindre intenst sexliv end andre gange. 

Jeg har nogle gange spurgt ham om vi ikke skulle prøve at have en trekant , med enten en pige eller mand , som vi ikke kender . Men det vil han ikke .. Det er sådan nogle lyster jeg har lyst til , og nogle gange ærger det mig lidt at jeg ikke kan få dem opfyldt. Skammer mig når jeg tænker sådan!

Min kæreste er 23 . Føler nogle gange at han kun vil have sex , når han lige kun har lyst , selvøflgelig skal han ikke gøre det hvis han ikke har lyst . Jeg skal tit spørge og "be" om når vi skal have sex . Han siger altid han er træt eller ikke lige gider .
Jeg gør meget for at han skal syntes jeg er tiltrækkende osv , og det er heller ikke noget problem når vi er i gang . Men mangler meget lysten til at han tager initiativ til det ..

Anmeld

27. april 2013

Anonym trådstarter

Ikke andre der kan hjælpe

Anmeld

27. april 2013

Mettefpigen

Tænker på hvor lang tid det har stået på??...
Det er meget normalt at der kommer perioder hvor man har mere eller mindre lyst til sex...... Har selv været sammen med min eks i 5 år, og der var mange perioder hvor vi havde sex f.eks. 1 gang om ugen, eller hveranden uge... Og andre hvor vi havde 1 gang om dagen....
Men du blir nødt til at være ærlig overfor ham ellers går det ikk.. Du får det ikk bedre af at gå rundt med de tanker....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.