Billede af uge 34+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Cbank

emmagirl skriver:

Hvor er du bare fin!!! Og dejligt for dig at du kan træne igen - jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis jeg ikke kunne træne!  

Tak skal du have. 

Ja det er virkelig super skønt. Min samvittighed har heller ikke kunne holde til bare at gå herhjemme og lave ingenting - selvom det var en nødvendighed. Så det er super skønt at kunne holde til det igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

sunshineofmylife

fin mave

Anmeld

28. april 2013

mommy1991

Cbank skriver:

Tak skal du have. 

Ja det er virkelig super skønt. Min samvittighed har heller ikke kunne holde til bare at gå herhjemme og lave ingenting - selvom det var en nødvendighed. Så det er super skønt at kunne holde til det igen 

Hvad laver du så når du træner?

Anmeld

29. april 2013

Cbank

emmagirl skriver:

Jeg cykler alt ml. 20-30 min. Derefter træner jeg ryg, baller, lår, bryst og mormorarme. Baller og lår øvelserne laver jeg gulvet med egen kropsvægt. Bryst og mormorarme træner jeg med håndvægte 

Anmeld

29. april 2013

Cbank

emmagirl skriver:

Hvad træner du? Og hvor ofte? 

Anmeld

29. april 2013

M&N

Cbank skriver:

Så er vi så langt  

Nu er der ikke længe til. Ihh hvor jeg glæder mig.

Jeg er begyndt at kunne træne hver 2. dag igen, så det er bare enormt skønt

Vægten siger lige knap +7 kg. 

Sikke en fin mave! Bliver helt skruk igen 

Anmeld

29. april 2013

mommy1991

Hvad træner du? Og hvor ofte? 

Jeg forsøger at træne 3-5 gange om ugen  

Jeg starter altid ud med ca 15 minutters cykling eller løbebånd, hvor jeg går med forskellig hastighed og stigning (løber ikke). 

Skifter så mellem styrkeøvelserne, hvor jeg har fokus på ben, baller, ryg, lænd, forsiden af arme, bagsiden af arme, skuldre, bryst, mave (mest de tværliggende og skrå, da mine lige mavemuskler har delt sig lidt). Nogle af øvelserne laver jeg med egen kropsvægt, andre i maskiner og andre med håndvægte

Og til sidst slutter jeg så af med 15 min cykling eller gang  

Anmeld

29. april 2013

Cbank

emmagirl skriver:

Jeg forsøger at træne 3-5 gange om ugen  

Jeg starter altid ud med ca 15 minutters cykling eller løbebånd, hvor jeg går med forskellig hastighed og stigning (løber ikke). 

Skifter så mellem styrkeøvelserne, hvor jeg har fokus på ben, baller, ryg, lænd, forsiden af arme, bagsiden af arme, skuldre, bryst, mave (mest de tværliggende og skrå, da mine lige mavemuskler har delt sig lidt). Nogle af øvelserne laver jeg med egen kropsvægt, andre i maskiner og andre med håndvægte

Og til sidst slutter jeg så af med 15 min cykling eller gang  

Okay. Det er sq sejt nok du.   Har du været vant til at løbe? 

Jeg var vant til at løbe lidt, samt crossfit maskinen - men det har jeg alligevel ikke turde starte op på. Så der tog jeg cyklen istedet. 

Anmeld

29. april 2013

Cbank

MorTilMalucca skriver:

Sikke en fin mave! Bliver helt skruk igen 

Hehe mange tak. Ja det må være dejligt, men du skal vel have en til på tidspunkt? 

Anmeld

29. april 2013

M&N

Cbank skriver:

Hehe mange tak. Ja det må være dejligt, men du skal vel have en til på tidspunkt? 

Selv tak. Jo, det skal vi da. Vi har snakket lidt om at starte igen til efteråret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.