hjælp halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. april 2013

Amandasmor

hej i dejlige piger

jeg er gravid i 23 uge og er begyndt med halsbrand og de kloge siger jo at det er pga barnet har meget hår på hovedet..
men er der nogle af jer der har nogle gode råd til hvordan man kan lindre det eller få det væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

AnonymMor

Amandasmor skriver:

hej i dejlige piger

jeg er gravid i 23 uge og er begyndt med halsbrand og de kloge siger jo at det er pga barnet har meget hår på hovedet..
men er der nogle af jer der har nogle gode råd til hvordan man kan lindre det eller få det væk?

Følger lige med da jeg også er begyndt at få halsbrand  

Anmeld

26. april 2013

Trekløver(:

Amandasmor skriver:

hej i dejlige piger

Det eneste der virker på mig er nogle tyggetabletter man kan købe på apoteket. De kloster 30 kr. Jeg gik bare derned og sagde at jeg var gravid og havde halsbrand og så anbefalede de tyggetabletterne, og jeg er meget glad for at have dem i huset. 

Jeg kan ikke huske hvad de hedder og er ikke hjemme lige nu, men kan skrive navnet på dem når jeg kommer hjem i morgen hvis det er 

Indtil da så prøv at skær ned på sukker og stærk mad, det hjælper også lidt. Men pyha det er ulideligt at have det halsbrand! 

Kh Malle 

Anmeld

26. april 2013

Trekløver(:

Amandasmor skriver:

hej i dejlige piger

Det eneste der virker på mig er nogle tyggetabletter man kan købe på apoteket. De kloster 30 kr. Jeg gik bare derned og sagde at jeg var gravid og havde halsbrand og så anbefalede de tyggetabletterne, og jeg er meget glad for at have dem i huset. 

Jeg kan ikke huske hvad de hedder og er ikke hjemme lige nu, men kan skrive navnet på dem når jeg kommer hjem i morgen hvis det er 

Indtil da så prøv at skær ned på sukker og stærk mad, det hjælper også lidt. Men pyha det er ulideligt at have det halsbrand! 

Kh Malle 

Anmeld

26. april 2013

DKTiha

her er det også tyggetabeletter der hjælper på mig ..
Mine fik jeg af min svigermor som os koster de der 30kr eller sådan noget, og har spurgt lægen til råds om jeg måtte tage 1 af dem... og det måtte jeg gerne.. mine hedder Balancid Novum tyggetabl.

og ellers så hjælper sun lolly is på mig lige inden jeg skal i seng ..

Anmeld

26. april 2013

Amandasmor

tak for svarne , kunne være jeg skulle prøve de piller der..
for den er godt nok ulidelig.. hader halsbrand..
jeg er 2 gangs gravid og havde det slet ikke med min datter..

Anmeld

26. april 2013

Team Putte

Amandasmor skriver:

hej i dejlige piger

prøv et stort  glas koldt mælk

Anmeld

26. april 2013

Frejsmor

Jeg har også allerede fået halsbrand, det startede for et par uger siden og jeg er 18+1 i dag, det er ikke helt så voldsomt endnu, så jeg kan holde det nede med mælk.. Men ellers har jeg også balancid liggende, hvis det skulle blive rigtig slemt..

Det der undre mig, er at jeg først fik det omkring uge 30 i min første graviditet..

Nu du siger du ikke havde det i din første graviditet, havde din datter så ikke hår på hovedet da hun blev født? Blev lige nysgerrig - ville jo være lidt sjovt hvis hun ikke havde og dit kommende barn har..

Anmeld

26. april 2013

lycly

Jeg var på et tidspunkt indlagt under min graviditet, og der fik jeg så noget yoghurt lignede noget og det var bare et mirakel middel! Har ingen ide om hvad det hedder, men prøv at gå på apoteket og hør dem om de har noget. Intet andet har hjulpet på mig, hverken mælk eller kiks eller noget. Kun det der youghurt agtige jeg fik. Det smagte ikke super godt, men det var satme effektivt Du kan jo evt høre din jordemor, for det var en jordemor på fg der gav mig det

Anmeld

26. april 2013

Amandasmor

frejasmor

jo min datter havde masser af hår på hovedet  hun kunne have en lille hestehale  derfor syntes jeg det er sjovt at jeg ikke havde halsbrand med hende.. men jeg har det med den nye

Luly okay ja det kunne være man skulle høre jm om hva man kan gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.