Lykken er ved at finde mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
12 svar
51 synes godt om
26. april 2013

ønskebørn74

Det er lige hvad den er...Denne graviditet føles anderledes.. Godt og lidt rumsteren og jag..Men ingen voldsomme smerter som de andre gange og stille og roligt begynder jeg at tro på det.. At vores lille fis er her for at blive..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

BigHope13

Hvor lyder det bare skønt, det må absolut være et godt tegn at denne graviditets føles anderledes end før jubii er så super glad på jeres vegne

Anmeld

26. april 2013

La´chrissen

ønskebarn74 skriver:

Det er lige hvad den er...Denne graviditet føles anderledes.. Godt og lidt rumsteren og jag..Men ingen voldsomme smerter som de andre gange og stille og roligt begynder jeg at tro på det.. At vores lille fis er her for at blive..

Sikken et dejligt indlæg at læse det et bare sådan det skal være

Anmeld

26. april 2013

Pige2009

ønskebarn74 skriver:

Yes yes yes Jeg kan ikke beskrive, hvor glad jeg er for at høre det. Har fulgt jeres kamp siden starten her på siden, så det er bare fantastisk at høre

Kh. Linda

Anmeld

26. april 2013

Miss Church

ønskebarn74 skriver:

En masse babyklister til dig! 

Anmeld

26. april 2013

Moma

Ej sikke da et dejligt indlæg 

Anmeld

26. april 2013

VIPpigen

Det ville satme også være på tide. I har kæmpet, og hold op for en kamp. Jeg syntes i er seje, og er så fantastisk I skal være forældre... Og hey... Det er da et julemirakel i skal have... Jeg hepper stadig på 2, og glæder mig til der skal smides billeder op af en voksende mave.

Hep babyer.....

Anmeld

27. april 2013

Putomanen

Hvor skønt, du har virkelig fortjent at være lykkelig
Selvfølgelig er jeres lille fis kommet for at blive

Anmeld

27. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Masser af babyklister til dig! 

Anmeld

27. april 2013

Mumto3

Ej hvor var det dejligt at høre!! Masser af gode tanker herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.