god ide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Er der nogen af jer som skulle ha en god ide til hvordan man kan sætte lidt skub i fødselen.

jeg er 37+6 idag og vil rigtig gerne det sket uden hjælp fra sygehuset ellers sætter de det igang tirsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Anonym trådstarter

er der slet ikk nogen der har et bud..

Anmeld

26. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger

Er der nogen af jer som skulle ha en god ide til hvordan man kan sætte lidt skub i fødselen.

jeg er 37+6 idag og vil rigtig gerne det sket uden hjælp fra sygehuset ellers sætter de det igang tirsdag.

Jeg kan fortælle dig at jeg siden 37+0 dagligt har gjort ALT der står i hokus pokus bøgerne ang at sætte skub i det selv: sex, hindbærblad the , gå på trapper, ananas og det hele .. Jeg er nu 39+2 og stadig ingen baby 

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Jeg kan fortælle dig at jeg siden 37+0 dagligt har gjort ALT der står i hokus pokus bøgerne ang at sætte skub i det selv: sex, hindbærblad the , gå på trapper, ananas og det hele .. Jeg er nu 39+2 og stadig ingen baby 

okay øv bøv vil gerne det sker selv.

Anmeld

26. april 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Hej piger

Du kan ikke gøre noget...

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Du kan ikke gøre noget...

okay havde bare hørt andre der har prøvet noget hvor der skete noget kan bare ikk huske hvad

Anmeld

26. april 2013

lycly

Anonym skriver:

okay havde bare hørt andre der har prøvet noget hvor der skete noget kan bare ikk huske hvad

Uanset hvad de har gjort har det været et tilfælde, det er baby der bestemmer hvornår han/hun vil ud

Når det så er sagt, så skader det ikke med en daglig gåtur eller lidt støvsugning (eller sex for den sags skyld ) og så et hvil bagefter, så man ikke er helt udmattet HVIS nu man gik i fødsel

Anmeld

26. april 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Som en anden skriver, så er det tilfældigheder. Du kan intet gøre, men du kan forberede dig ved at motionere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.