Tilbud i Føtex på væghængt puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.845 visninger
5 svar
3 synes godt om
26. april 2013

Christina74

Ville bare lige dele dette med dem der kunne være interesseret :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Christina74

Håber dette billede vender rigtig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2013

Maja_4000

Følger lige med .. Prøver ihærdigt at overtale min kæreste! Men ville da være rart, hvis nogen har erfaringer med det

Anmeld

26. april 2013

Christina74

Maja_4000 skriver:

Følger lige med .. Prøver ihærdigt at overtale min kæreste! Men ville da være rart, hvis nogen har erfaringer med det

Her hjemme er PB kun igang og vi skal ikke havde et væghængt :-)

Vi har faktisk allerede købt en stor Hemnes kommode i Ikea, der var sat ned fra 1499,- til 799,-  

Min mand er ret høj 193 ( jeg er lille 159) så vi har med vilje valgt en lidt højere kommode (95 cm) end de normale pusleborde. Den bliver så ikke samlet forløbig.

For hvis jeg ikke kan blive gravid  skal vi bruge den i vores soveværelse, som alm kommode.

Men hvis jeg kan blive gravid  så skal vi ha hamret en pudsle del sammen til at ligge ovenpå som puslebord, og så skal den stå i baby værelset.

Anmeld

26. april 2013

Maja_4000

Christina 1974 skriver:

Her hjemme er PB kun igang og vi skal ikke havde et væghængt :-)

Vi har faktisk allerede købt en stor Hemnes kommode i Ikea, der var sat ned fra 1499,- til 799,-  

Min mand er ret høj 193 ( jeg er lille 159) så vi har med vilje valgt en lidt højere kommode (95 cm) end de normale pusleborde. Den bliver så ikke samlet forløbig.

For hvis jeg ikke kan blive gravid  skal vi bruge den i vores soveværelse, som alm kommode.

Men hvis jeg kan blive gravid  så skal vi ha hamret en pudsle del sammen til at ligge ovenpå som puslebord, og så skal den stå i baby værelset.

Vores datter er to år, så min kæreste synes det er 'for sent' .. Men jeg vil SÅ gerne have puslebordet ud fra hendes værelse

Held og lykke med PB

Anmeld

26. april 2013

Smukkert

Tusind tak for fiffet - det må jeg da ha' :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.