Store/små bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

C-Dog

Jeg havde små bryster og ingen mælk. Der kom aldrig noget mælk, og i de to næste graviditeter gjorde der heller ikke selv om de er vokset en del siden barn nr 1 da jeg var 18 år Min sp sagde det ikke var pga str men pga at jeg inderst inde ikke ville amme og derfor dannede min krop ikke det hormon der gør at man får mælk i brysterne eller noget i den stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

onlyme

Albertsen92 skriver:

Det er overhovedet ikke for at støde nogen, men har tænkt over det her længe..
Er der en sammenhæng mellem store og små bryster mht amning?
Der kan jo være mere mælk i store bryster.

Det her skal ikke tages alt for seriøst det er lidt for sjov..

Så har lavet et spørgeskema. Store bryster er D skål og over.
Små bryster er under D skål.

Det skulle ikke have nogen betydning,.
Det har udelukkende noget at gøre med hvor meget mælk du kan producerer ,.!

Anmeld

21. maj 2013

frk andreasen

mine bryster er ret små efterhånden ( dette er mit 3 barn. ) jeg ammer stadig min mindste hun er ca 5,5 mdr fra 12 12.12.
de andre to gange var det 1,5 mdr og 3,5 mdr. jeg tror ik det kommer an på hvor store ens bryster er men hvor meget man producere

Anmeld

22. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke havde mælk nok 1. gang, men jeg havde masser af mælk 2. gang. Jeg har helt normalt bryster.

Anmeld

22. maj 2013

Maria-s

Jeg har store bryster men kunne de første måneder ikke fuldamme, da jeg på ingen måde havde mælk nok, så måtte supplere med ME. Har efterfølgende tænkt tilbage og tror at den manglende mælk nok skyldtes en flytning og det stress der kommer af det, med en baby på 1 mdr og så alt for lidt mad. Spiste meget lidt, da jeg var så ked af alle de kilo jeg tog på under min graviditet, så jeg var desperat efter at tabe dem igen, så jeg kunne komme i alm tøj igen.

En god gang erfaring, der bliver brugt her anden gang, så jeg kan nyde tiden efter graviditeten mere (ved at have større fokus på ikke at tage så mange kilo på) og så jeg kan nyde min amning meget mere, da jeg forhåbentlig vil have mere mælk til spiren derinde i maven 

Anmeld

22. maj 2013

Juliekp

Jeg har store bryster (H-skål) og jeg havde rigtig meget mælk. Min datter spiste hver 2-3 time og jeg malkede også ud næsten hver time, for ellers var mine bryster ved at springe. 

Anmeld

22. maj 2013

Fuglemor

Jeg har store bryster men havde ikke nok mælk

Anmeld

22. maj 2013

Christina74

Jeg har en C og har ikke kunne amme mere end 3 mdr 1. gang og 3 uger 2. gang selvom jeg malkede ud efter amning for at stimulere mængden, drak amme the og hvad jeg ellers fik af ''gode'' fif.

Det er faktisk noget der har gået mig meget på, og hvis det lykkes min mand og jeg at lave en lille kærligheds baby, så har jeg allerede nu en masse ideer til at få amningen til at fungere. Men tror ikke ret meget på det selv :-(

Anmeld

22. maj 2013

Guldimaven

Jeg har store bryster og massere af mælk, ammede min søn fuldt ud til 6 mdr.. Ammer ham stadig og nu er han 11 mdr. 

Anmeld

22. maj 2013

CarinaSB

Jeg har store bryster (en h skål) havde ingen mælk .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.