Æv bæv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. april 2013

Stivdie

Så kommer det første brokke og ih-hvor-er-det-dog-synd-for-mig indlæg...
Jeg vil ikke noget med indlægget ud over at pive lidt

Vi er på besøg hos svigerforældrene, som ikke ved jeg er gravid endnu. Runder 11 fulde uger på lørdag. Det ville såmænd være super hyggeligt, hvis det ikke var for kvalmen Troede ellers jeg var ved at være ude af det værste, men i forgårs måtte jeg kaste hele aftensmaden op, og nu også her til aften Især til aften har været en rigtig slem omgang, er helt ru i halsen og den smager stadig grimt, selvom jeg har fået spist lidt brød og fået noget at drikke
Tror jeg bliver nødt til at afsted igen inden jeg skal i seng, øv øv øv og piv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

esioul

Stivdie skriver:

Så kommer det første brokke og ih-hvor-er-det-dog-synd-for-mig indlæg...
Jeg vil ikke noget med indlægget ud over at pive lidt

Vi er på besøg hos svigerforældrene, som ikke ved jeg er gravid endnu. Runder 11 fulde uger på lørdag. Det ville såmænd være super hyggeligt, hvis det ikke var for kvalmen Troede ellers jeg var ved at være ude af det værste, men i forgårs måtte jeg kaste hele aftensmaden op, og nu også her til aften Især til aften har været en rigtig slem omgang, er helt ru i halsen og den smager stadig grimt, selvom jeg har fået spist lidt brød og fået noget at drikke
Tror jeg bliver nødt til at afsted igen inden jeg skal i seng, øv øv øv og piv!

Bette skat

til dig.

Anmeld

25. april 2013

Kløver

Kender det desværre fra begge mine graviditeter, nogle ting lærer man sig at holde sig fra i starten, og tænker over hvad der ikke gør ondt at få op igen. lad os bare sige det sådan at der gik laaaaang tid før jeg nærmede mig rugbrød med makrel i tomat, igen, og manden har lært aldrig st stege medister som overraske til sin gravide kone

Håber du snart får det bedre

Anmeld

26. april 2013

Stivdie

esioul skriver:

Bette skat

til dig.

Ja, jeg følte mig godt nok ynkelig i går

Anmeld

26. april 2013

Stivdie

Maja84 skriver:

Kender det desværre fra begge mine graviditeter, nogle ting lærer man sig at holde sig fra i starten, og tænker over hvad der ikke gør ondt at få op igen. lad os bare sige det sådan at der gik laaaaang tid før jeg nærmede mig rugbrød med makrel i tomat, igen, og manden har lært aldrig st stege medister som overraske til sin gravide kone

Håber du snart får det bedre

Bare lugten af rugbrød er nok for mig for tiden.. Det plejer jeg ellers at elske
Hvis min krop måtte bestemme så levede jeg af lyst brød med smør og skummetmælk. Det er jo bare ikke ligefrem en sund og varieret kost for mig og baby at leve af
Jeg kan i øvrigt anbefale hyldebærsuppe, for det smager stort set helt ens uanset hvad vej det passerer

Anmeld

26. april 2013

Kløver

Stivdie skriver:

Bare lugten af rugbrød er nok for mig for tiden.. Det plejer jeg ellers at elske
Hvis min krop måtte bestemme så levede jeg af lyst brød med smør og skummetmælk. Det er jo bare ikke ligefrem en sund og varieret kost for mig og baby at leve af
Jeg kan i øvrigt anbefale hyldebærsuppe, for det smager stort set helt ens uanset hvad vej det passerer

Hylbærsuppe er jeg ikke så vild med, efter jeg blev anbefalet det med melboller :/

Baby skal mok klare sig, jeg fik i begge graviditeter ikke vitaminer i første halvdel fordi de røg op igen, og levede næsten kun af cola i første halvdel af lillesøsterhulers graviditet. Baby skal nok tage hvad den har brug for, og så er det mor som må undvære, i den periode hjalp det at tænke at får jeg lidt ned som bliver er det bedre end intet, for det hjælper med at stabilisere blodsukkeret, og hjælpe til man nogle gange kan få lidt ordentlig ned uden det kommer retur

Næste gang vil jeg fra start bede om de kvalmestillende piller ved lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.