Dukan kuren? Nogle der har haft succes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.037 visninger
12 svar
7 synes godt om
25. april 2013

BabyHL

Jeg har tabt mig 5 kg siden nytår, kun ved at spise mindre mad, og nu står vægten desværre stille. Jeg mangler 1-2 kilo før jeg er på "før graviditet" vægten, men vil gerne smide 6-7 kg i alt, og overvejer kraftigt at starte på dukan kuren. Men ville da lige høre, om nogle af jer har erfaringer med den? :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

ønskebørn74

BabyHL skriver:

Jeg har tabt mig 5 kg siden nytår, kun ved at spise mindre mad, og nu står vægten desværre stille. Jeg mangler 1-2 kilo før jeg er på "før graviditet" vægten, men vil gerne smide 6-7 kg i alt, og overvejer kraftigt at starte på dukan kuren. Men ville da lige høre, om nogle af jer har erfaringer med den? :-) 

Jeg tabte 5 kg de første 9 dage og jeg åd... 

Så man er aldrig sulten.. 

Anmeld

26. april 2013

VIPpigen

Jeg er på den. Men følger den bestemt ikke til punkt og prikke... Har tabt lidt over 7 kg på et par måneder. Selvom jeg ikke følger den slaverisk taber jeg mig, det går bare MEGET langsomt. Men skulle gerne lige tage mig selv godt i ørene, og komme på rette kurs, så det gik lidt hurtigere. Lige nu bakser jeg med forstoppelse (sorry infoen) men det er desværre en af tingene som nemt følger med kuren...

Anmeld

26. april 2013

aarhusmor

Jeg har tabt 11 kg. siden 17 januar og mange andre i FB gruppen har tabt meget mere.

Det er en super kur. Den virker og man får både lækker mad og søde sager

Anmeld

26. april 2013

VIPpigen

aarhusmor skriver:

Jeg har tabt 11 kg. siden 17 januar og mange andre i FB gruppen har tabt meget mere.

Det er en super kur. Den virker og man får både lækker mad og søde sager

Jeg kan heller ikke leve uden fb gruppen, man bliver helt afhængig

og maden er fantastisk. Spis til du er mæt

Anmeld

27. april 2013

aarhusmor

VIPpigen skriver:

ja og virkeligt lækre opskrifter også. Utroligt hvad man kan lave ud af de ting man må bruge.

Anmeld

27. april 2013

VIPpigen

aarhusmor skriver:

ja og virkeligt lækre opskrifter også. Utroligt hvad man kan lave ud af de ting man må bruge.

Præcis... Ville dog gerne have en opskrift på feks 20 boller, og ikke kun boller til 2 dage. Syntes det bliver noget baks hvis der skal 10 æg i en opskrift til 20 boller... Men prøvede at lave brød den anden dag, det blev noget bedre. Jeg vil hellere bringe frisk gær, end tørgær

Anmeld

27. april 2013

aarhusmor

VIPpigen skriver:

Præcis... Ville dog gerne have en opskrift på feks 20 boller, og ikke kun boller til 2 dage. Syntes det bliver noget baks hvis der skal 10 æg i en opskrift til 20 boller... Men prøvede at lave brød den anden dag, det blev noget bedre. Jeg vil hellere bringe frisk gær, end tørgær

ja men et af problemerne er at brødet bliver hurtigt tørt. Det er derfor man bager oftere

Anmeld

12. maj 2013

Alexander&Lærke

VIPpigen skriver:

Hvor kan man finde opskrifter på hvad man må spise og hvordan man sådan gør praktisk? Fandt noget på ude og hjemme men syntes ikke der var så meget med måltider hvad spiser man fx til morgen, middag og aften? 

Anmeld

12. maj 2013

VIPpigen

Alexander&Lærke skriver:

Hvor kan man finde opskrifter på hvad man må spise og hvordan man sådan gør praktisk? Fandt noget på ude og hjemme men syntes ikke der var så meget med måltider hvad spiser man fx til morgen, middag og aften? 

De har en gruppe på facebook - dukan kuren Danmark der er rigtig god, der ligger alverdens opskrifter, og der er et link til den danske side der hedder - din slankekur - som også er dukan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.