Kan i hjælpe mig? Ligamenter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2013

ønskebørn74

Hvor tit har i smerter i lysken, hvor ondt gør det og hvor længe varer det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Hvor tit har i smerter i lysken, hvor ondt gør det og hvor længe varer det?

Jeg havde en del smerter omkring lysken fra 4+ til 6+. Tit var det i flere timer ad gangen hvor der kom små jag og stikken. Det gjorde ret så ondt. Værre end ved menstruationssmerter. Nu er jeg 8+3 og mærker det engang imellem om aftenen, men synes ikke det gør nær så ondt mere, og det er også kun i ganske kort tid.

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Jeg havde en del smerter omkring lysken fra 4+ til 6+. Tit var det i flere timer ad gangen hvor der kom små jag og stikken. Det gjorde ret så ondt. Værre end ved menstruationssmerter. Nu er jeg 8+3 og mærker det engang imellem om aftenen, men synes ikke det gør nær så ondt mere, og det er også kun i ganske kort tid.

Var der andre steder dernede det gjorde ondt og har du prøvet at have gelé lignende udflåd?

Anmeld

25. april 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Var der andre steder dernede det gjorde ondt og har du prøvet at have gelé lignende udflåd?

Jeg har haft lidt smerter i siderne også. Og så har jeg haft rigtig mange smerter lige over skambenet.
Ja, det har jeg haft meget af, og har det har jeg stadig

Anmeld

25. april 2013

BigHope13

jeg havde frem til uge 7 stykker ret slimet udflåd,
Og jag i underlivet nogle varede sekunder andre varede nogle minutter sådan stikkende hver gang jeg trak vejret, omkring uge 5 fik jeg også nogle jag sådan i tråde fra navlen og ned til skambenet.
Det er vidst meget forskelligt hvor meget man mærker, nogle mærker intet og andre har næsten direkte smerter i nogle timer af gangen.
Men er sikker på det blot betyder at det udvikler sig derinde.
efter uge 7 har jeg ikke mærket det store ud før her uge 12 igen hvor det spænder hver gang jeg strækker mig, hoster eller nyser.

Anmeld

25. april 2013

grinny

Jeg har haft menssmerter som gjorde lidt ondt i f.eks. 5 minutter for at være væk 15 minutter og så komme igen + niv og jag.

Synes de kommer meget meget sjældent nu, og er 6+0 idag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.