Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Moma skriver: Smukke
Smukke
Taaaak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: 1000 tak søde Jaaa, det er så dejligt at vise sin mave frem Baby er også begyndt at sparke så meget at jeg kan se det på maveskindet - sååååå sjovt
1000 tak søde Jaaa, det er så dejligt at vise sin mave frem Baby er også begyndt at sparke så meget at jeg kan se det på maveskindet - sååååå sjovt
Ej hvor dejligt! Synes det ser lidt uhyggeligt ud når man bare kan se sådan en fod der buler ud af maveskindet hehe
Nu må andre også rigtig ku mærke ham hvis de ligger hånden på maven
emmagirl skriver: 1000 tak Og også tillykke til dig med veloverstået NF!! SÅ skal bebs bare vokse sig stooor og stærk
1000 tak
Og også tillykke til dig med veloverstået NF!! SÅ skal bebs bare vokse sig stooor og stærk
BigHope13 skriver: Mange tak ja nu skal den bare vokse og vokse og vokse
Mange tak ja nu skal den bare vokse og vokse og vokse
Jaaa, det er så dejligt
Juliekp skriver: Ej hvor dejligt! Synes det ser lidt uhyggeligt ud når man bare kan se sådan en fod der buler ud af maveskindet hehe Nu må andre også rigtig ku mærke ham hvis de ligger hånden på maven
Jaa, men han er bare en drillepind der stopper nogle gange når man lægger hånden på
emmagirl skriver: Lige et lille mavebillede fra i dag, hvor jeg er 26+4. Alt går godt og lige nu er vi på vej til Sjælland for at fejre min kærestes lillesøsters konfirmation i weekenden God weekend til alle!
Lige et lille mavebillede fra i dag, hvor jeg er 26+4. Alt går godt og lige nu er vi på vej til Sjælland for at fejre min kærestes lillesøsters konfirmation i weekenden God weekend til alle!
Sikke en smuk babyhule!
God fest!
emmagirl skriver: Jaa, men han er bare en drillepind der stopper nogle gange når man lægger hånden på
Puha husker jeg alt for godt Men nu længere hen jeg kom, jo voldsommere blev det og så var der ingen problemer når andre skulle mærke
Rigtig fin!!
god fest
M (: skriver: Sikke en smuk babyhule! God fest!
1000 tak søde!! Håber Hjalte har fået det bedre
Juliekp skriver: Puha husker jeg alt for godt Men nu længere hen jeg kom, jo voldsommere blev det og så var der ingen problemer når andre skulle mærke
Hehe, det bliver spændende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128