Erfaring med Clinique hudpleje..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.657 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. april 2013

Kloster

Er hudpleje fra Clinuque godt?

På deres hjemmeside står der, at det er allergitestet og 100% uden parfume. Men det har hverken svanemærke ell astma-allergimærket.

Hvor står man så i junglen?

De kører med et 3-trins hudplejesystem. Nogen erfaringer med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

MyLove E

Kloster skriver:

På deres hjemmeside står der, at det er allergitestet og 100% uden parfume. Men det har hverken svanemærke ell astma-allergimærket.

Jeg kan ikke tåle det. Og det mindste der er i Det så slår jeg ud. Det gør jeg med deres 3 trins. Eller må heller siger at det nok snart er 10 år siden jeg sidst har prøvet det:-)

Anmeld

25. april 2013

Juliekp

Kloster skriver:

Jeg har brugt Clinuque og jeg kan varmt anbefale det! Er især helt vildt med deres ansigts creme "moisture surge"  

Anmeld

25. april 2013

La´chrissen

Kloster skriver:

Det er fint nok, har brugt det før. Men du kan ikke nøjes med de tre trin, hvis det skal være helt rigtig. Når du har brugt de tre trin er du tilbage ved start, så huden er ren og neutral. Så du skal have en ekstra creme eller gel creme til bagefter.

Jeg er helt vild med Murad

Anmeld

25. april 2013

lycly

Jeg sværger nærmest til clinique, deres 3-trin system er helt fantastisk til min hud. Jeg bruger bare kun deres skin tonic og cremen. Deres skin tonic virker umiddelbart meget stærk og det er den også, men den er SÅ effektiv og huden bliver så frisk. Cremen, den gule der, er super lækker at bruge. Men det er meget forskelligt fra person til person, min venindes hud har fx ikke godt af cremen

Anmeld

25. april 2013

LRJ

Jeg skiftede væk fra det, da jeg fik af vide af en hudlæge at det var så stærkt at det kunne bruges som neglelak fjerner  

Anmeld

25. april 2013

Nemesis

bruger cremen og den er helt fantastisk til min hud. Har prøvet 3 trins behandlingen også men synes faktisk en god ansigtssæbe og så cremen er bedre for min hud.

Deres makeup fjerner er tilgengæld helt vildt god. Min hud bliver som babyhud og har hele natten til at nyde godt at den :-D

Anmeld

25. april 2013

FamilenStorm

Kloster skriver:

Vil anbefale dig at få lavet en hud analyse hos en af deres ansatte so tit er ude i diverse matas.. Det gjorde jeg og min hud vil fx ikke have godt af hvis jeg brugte deres 3 trins program..

Den serie der passede til min hud var deres serie mod rødme. Har brugt det i 2-3 mdr nu og her virker det.. Min hud er blevet rigtig fin at se på.. jeg døjede meget med rødblusset kinder, hvilket er væk nu.. Så jeg ar ku gode erfaringer.. Men vil helt sikkert få lavet en hud analyse inden du bare køber, så du får mest ud af deres produkter.. For det er jo ikke lige i den billige ende de ligger

Anmeld

25. april 2013

Faith

Jeg har altid været rigtig glad for Cliniques produkter. Holder dog pause med dem for tiden. Lige nu bruger jeg Biotherm og Apotekets Xomega.

Anmeld

25. april 2013

Kloster

Mange tak for alle jeres svar. Tror jeg vil snakke med min fantastiske Matas. Har læst en del på Clinique's egen hjemmeside og har surfet rundt på nettet og luret på anmeldelser.

Noget der stadig undre mig er, at de skriver de er allergitestet og 100% parfumefri, men har alligevel ikke Astma-Allergimærket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.