Hej piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. april 2013

Cecilie-2306

Det er første gang jeg skriver herinde, så håber på nogle gode svar. På forhånd tak !
Jeg er 9+4 og jeg vågnede her til morgen med meget kraftige mavekramper/smerter og jeg gik på toiletet og min afføring var helt flydende (ret ulækkert).
Det har ikke været en konstant smerte men den er kommet og gået i løbet af dagen og min afføring er stadig den samme som i morges. Jeg er ret bekymret for hvad det er, men ville lige høre jer ad, inden jeg ringer til lægevagten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Maja88

Cecilie-2306 skriver:

Det er første gang jeg skriver herinde, så håber på nogle gode svar. På forhånd tak !
Jeg er 9+4 og jeg vågnede her til morgen med meget kraftige mavekramper/smerter og jeg gik på toiletet og min afføring var helt flydende (ret ulækkert).
Det har ikke været en konstant smerte men den er kommet og gået i løbet af dagen og min afføring er stadig den samme som i morges. Jeg er ret bekymret for hvad det er, men ville lige høre jer ad, inden jeg ringer til lægevagten

Er det kun afføringen?? Har den anderledes farve???jeg tænker maveinfluenza eller bare en dag med dårlig mave...

Ikke noget at belemre vagtlægen med

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

Cecilie-2306 skriver:

Har også haft det, det kan være at du har været forstoppet længere oppe, og det kan resultere i tynd mave jeg havde det i mandags virkelig virkelig ondt og tynd mave, det gik over dagen efter, og min læge sagde der var ingen grund til bekymring self hvis det forsætter kan det da godt være du skal forbi lægen men ellers bare rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.