Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er sgu da DERFOR jeg er for tyk Har aldrig rigtig tænkt over det, men det er dét jeg gør - spiser selvom jeg ikke er sulten. Har F.eks. lige spist to knækbrød med smør og en gulerod. Selvom jeg ikke er spor sulten Har godt før spist og samtidig tænkt; "Det her burde du nok ikke spise" samtidig med at jeg skovlede ind
Øhm... Hvad i alverden gør man ved det?.. Det var jo ligemeget hvis det KUN var grøntsager jeg spiste, men tit (hvis jeg spiser om aftenen) er det åndssvags ting som knækbrød, yoghurt, koldskål, is you name it ... FUUUUCK MAND
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hautecouture skriver: Det er sgu da DERFOR jeg er for tyk Har aldrig rigtig tænkt over det, men det er dét jeg gør - spiser selvom jeg ikke er sulten. Har F.eks. lige spist to knækbrød med smør og en gulerod. Selvom jeg ikke er spor sulten Har godt før spist og samtidig tænkt; "Det her burde du nok ikke spise" samtidig med at jeg skovlede ind Øhm... Hvad i alverden gør man ved det?.. Det var jo ligemeget hvis det KUN var grøntsager jeg spiste, men tit (hvis jeg spiser om aftenen) er det åndssvags ting som knækbrød, yoghurt, koldskål, is you name it ... FUUUUCK MAND
Jeg sidder i skrivende stund med en muffin
Tror det er en vane, der skal knækkes Man er vandt til at "hygge sig med noget". Måske en aftale med sig selv om, at du skal sidde ved bordet, når du spiser ? Så er det måske knap så attraktivt at sidde med sin knækbrød Held og lykke - synes også selv den er svær - specielt aftenhyggen.
l.b. skriver: Tror det er en vane, der skal knækkes Man er vandt til at "hygge sig med noget". Måske en aftale med sig selv om, at du skal sidde ved bordet, når du spiser ? Så er det måske knap så attraktivt at sidde med sin knækbrød Held og lykke - synes også selv den er svær - specielt aftenhyggen.
du har nok ret. Gør det ikke i løbet ad dagen - først efter aftensmaden når min datter sover og jeg crasher foran tv'et ... Faktisk på det tidspunkt hvor det er dummest at spise (efter kl 19) ... Ååååh, hvor træls altså . Dumme Jane .
Hvem? skriver: Jeg sidder i skrivende stund med en muffin
Hihi ... Badass - åh kage er lidt en svaghed for mig ... (Eller, det er mad nok bare generelt, hihi)
hautecouture skriver: Hihi ... Badass - åh kage er lidt en svaghed for mig ... (Eller, det er mad nok bare generelt, hihi)
I know - aner heller ike hvem (fanden den klaphat er) der har taget min såkaldte "stopklods" - væk det erden hvert fald..
spiser du 6 gange om dagen hvor det er god kost????? for jeg spiser jo mellem 6-8 gange om dagen og når jeg spiser aftensmad kl 17.30 spiser jeg igen kl. 20 for der er jeg SULTEN! også spiser jeg en rugbrød knækbrød frugt til evt. også gulerødder agurk osv...
men hvis du holdte dig til at spise efter 2-3 timer og spise bare 1 knækbrød med noget på der mætter og ikke smør
Haha det kunne ligeså godt være mig der har oprettet denne debat
det gør jeg også .. Har OGSÅ lige spist knækbrød
det værste er når vi har slik i huset ! Jeg kan ik holde mig fra det ... åh det er træls ..
Meen mig og daniel har lige aftalt vi ikke har noget lækkert i huset fra nu af ... Desværre er der så nemt , bare lige at bage en kage suk !
det var en god ide
Os mig Nogle gange spiser jeg også slik selvom jeg slet ikke har lyst til det, men bare fordi vi har det Sukkerjunkie!!!
Du kan prøve at logge din mad i f.eks. en uge på madlog, eller lignende. Det kan være noget af en øjenåbner.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128