Weekendseng (opdateret)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.636 visninger
17 svar
6 synes godt om
24. april 2013

Miss BananaHammock

Hvilken weekendseng skal vi købe? Kan en "billig" dream 1 fra babysam gå? Får man mere for pengene hvis man køber en dyre model?

(Kan kun finde tråde herinde der er 1 år gammel - så ville bare lige høre om der er sket noget siden )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Hvem?

Miss BananaHammock skriver:

Hvilken weekendseng skal vi købe? Kan en "billig" dream 1 fra babysam gå? Får man mere for pengene hvis man køber en dyre model?

(Kan kun finde tråde herinde der er 1 år gammel - så ville bare lige høre om der er sket noget siden )

Tænker hvor tit den skal bruges?

Jeg har købt weekendsenge til drengene, som står hos Mormor og Morfar, når de en sjælden gang overnatter dernede - jeg har dog købt helsemadrasser og lagt ned i dem - jeg er SÅ påpasselig med deres senge/madrasser og vil hellere købe mig fattig i noget der så dur...

Anmeld

24. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har været rigtig glade for vores fra jysk, med Peter plys på. Vi har så købt en lille skum madras ved siden af, som ka foldes sammen. Vh stine

Anmeld

24. april 2013

Miss BananaHammock

Hvem? skriver:

Tænker hvor tit den skal bruges?

Jeg har købt weekendsenge til drengene, som står hos Mormor og Morfar, når de en sjælden gang overnatter dernede - jeg har dog købt helsemadrasser og lagt ned i dem - jeg er SÅ påpasselig med deres senge/madrasser og vil hellere købe mig fattig i noget der så dur...

tænker det er en til to gange om måneden i gennemsnit - når han skal sove hos bedsteforældrene eller når vi skal på besøg ude og han skal falde i søvn der.

Jeg har godt hørt at madrasserne ikke fortjener at blive kaldt madrasser. Havde tænkt at i første omgang tog vi bare hans egen gode madras fra tremmesengen. Eller et godt vattæppe hvis han bare skal ligge der et par timer indtil vi skal hjem.

Anmeld

24. april 2013

Miss BananaHammock

StineW79 skriver:

Vi har været rigtig glade for vores fra jysk, med Peter plys på. Vi har så købt en lille skum madras ved siden af, som ka foldes sammen. Vh stine

Er den magen til denne: http://jysk.dk/indretning/babyudstyr/rejseseng-mar yland-65x125cm-sort-hvid-0 (selvfølgelig bare uden peter p.)

Anmeld

24. april 2013

Hvem?

tænker det er en til to gange om måneden i gennemsnit - når han skal sove hos bedsteforældrene eller når vi skal på besøg ude og han skal falde i søvn der.

Jeg har godt hørt at madrasserne ikke fortjener at blive kaldt madrasser. Havde tænkt at i første omgang tog vi bare hans egen gode madras fra tremmesengen. Eller et godt vattæppe hvis han bare skal ligge der et par timer indtil vi skal hjem.

Præcis, køb endelig eller ta hans med, de er så umenneskelige at ligge på de der foldemadrasser - jeg købte bare helsemadrasserne i Babysam sammen med rejsesengene - nu står de så fast hos mormor og morfar, da de kun sover der, hvilket egentlig er sjældent - men er glad for madrasserne, når de endelig gør

Anmeld

24. april 2013

StineW79

Er den magen til denne: http://jysk.dk/indretning/babyudstyr/rejseseng-mar yland-65x125cm-sort-hvid-0 (selvfølgelig bare uden peter p.)

Ik helt. Vores har en lynlås i den en ende, så man ka åbne den, når de bliver lidt større.

Men syntes da den der ser fin ud! Vh stine

Anmeld

24. april 2013

Miss BananaHammock

StineW79 skriver:

Ik helt. Vores har en lynlås i den en ende, så man ka åbne den, når de bliver lidt større.

Men syntes da den der ser fin ud! Vh stine

ahhh det lyder ellers også smart så man ikke skal løfte dem ud når de er større.

Anmeld

24. april 2013

StineW79

ahhh det lyder ellers også smart så man ikke skal løfte dem ud når de er større.

Det er nemlig smader smart!! Vh stine

Anmeld

24. april 2013

frk andreasen

StineW79 skriver:

den har vi osse den er osse fremragende til udendørs kravlegård om sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.