graviditet og blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2013

mrhl

Hej :-)
Jeg er gravid 8+3 i dag og fik i dag at vide at jeg har blærebetændelse. det er ikke noget jeg ellers har og jeg har ingen symptomer. jeg kan forstå at det er rimelig almindeligt når man er gravid. men neurotisk som jeg jo er kan jeg ikke lade være med at tænke på om det kan skade den lille? Helt sundt kan det jo ikke være da det er procedure at gravide tjekkes?

Min læge sagde i telefonen at han ville lave recepten så jeg kunne tage på apoteket allerede i dag. da jeg skal. hente pillerne får jeg så at vide at recepten ikke er lavet. og lægen har i mellemtiden lukket. og så er det jo at jeg bliver total nervøs og bekymret. jeg går ud fra at det ville være bedst hvis jeg var startet på pillerne i dag men det kan så først blive imorgen når jeg igen kan få fat på los doctors.

Så nu kunne jeg bare godt tænke mig at vide om jeg overhovedet hsr grund til bekymrimg?? :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Laulund87

Så længe du kommer i behandling har det slet ikke betydning for den lille

Da jeg var i uge 29 blev jeg indlagt med veer pga blærebetændelse.. De fik dem stoppet og jeg kom i behandling. Jeg havde ikke opdaget noget så jeg havde gået med det ALT for længe og det satte så gang i nogle veer og så var jeg ret langt henne.

Anmeld

24. april 2013

MorDk

Ta det roligt. Du kommer i beh. i morgen og det er helt ok. Man skal være OBS på blærebetændelse ja. Men nogle gravide har det gennem hele graviditeten uden der behøver at ske noget...

Man kan hvis ikke blærebetændelsen bliver behandlet udvikle kraftige plukveer som kan sætte fødslen igang (også alt for tidligt)

Men ro på. Om du starter på pillerne idag eller imorgen sker der intet ved.

Anmeld

24. april 2013

mrhl

Ok tak. Bliver bare så nervøs altså! En ting er at jeg hsr nlærebetændelse men når jeg så pludselig ikke kan komme i behandling som planlagt så bliver jeg lidt hys. :b var lige ved at begynde at tude inde på apoteket. hormonellaaaaa. :-) tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.