Afprøvning af gratis produkter - BUzzador

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. april 2013

Putte8283

Hej alle :-)

Når man er på barsel eller måske skal snart eller bare har lyst til at afprøve forskellige produkter, så kan i blive Buzzador
.

Jeg er blevet en Buzzador hvor jeg bliver tilbudt at teste kampagneprodukter alt efter hvad mine interesser er, f.eks skønhed eller indretning eller you name it, og så skal jeg skrive min mening om det produkt kort mens jeg tester det og når kampagnen udløber! Jeg får også tilsendt produkter jeg kan give mine venner til til at teste!

Dem der kan lide at afprøve nye gratis ting kan skrive deres email så sender jeg en mail hvor i kan tilmelde jer :-)

HIlsen

Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Mother-love

Putte8283 skriver:

Når man er på barsel eller måske skal snart eller bare har lyst til at afprøve forskellige produkter, så kan i blive Buzzador
.

Jeg er blevet en Buzzador hvor jeg bliver tilbudt at teste kampagneprodukter alt efter hvad mine interesser er, f.eks skønhed eller indretning eller you name it, og så skal jeg skrive min mening om det produkt kort mens jeg tester det og når kampagnen udløber! Jeg får også tilsendt produkter jeg kan give mine venner til til at teste!

Dem der kan lide at afprøve nye gratis ting kan skrive deres email så sender jeg en mail hvor i kan tilmelde jer :-)

HIlsen

Mig

Det kunne jeg godt tænke mig. Frk.dam87@gmail.com

Anmeld

24. april 2013

Francisca

Putte8283 skriver:

.

HIlsen

Mig

Francisca_qvistgaard@hotmail.com

Anmeld

24. april 2013

Putte8283

michelledam skriver:

Det kunne jeg godt tænke mig. Frk.dam87@gmail.com

Hej Michelle

jeg har sendt en mail til dig nu

Anmeld

24. april 2013

Putte8283

Francisca skriver:

Francisca_qvistgaard@hotmail.com

Hej Francisca

Du har også modtaget en mail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.