Overstået NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
6 svar
5 synes godt om
24. april 2013

Sabone

Som gik helt fantastisk!!  Baby har det rigtig godt og med et risikotal på 1:18000, kan det vist ikke gå helt galt 

Men jeg har en syste på størrelse med en tennisbold på højre æggeleder, så skal til ekstra scanning for at se, hvordan det udvikler sig. Hvis den ikke er væk eller er blevet større, skal jeg operereres inden så længe, så jeg håber meget, at den bare forsvinder!! 

Men baby har det super og vokser rigtig pænt! Blev sat til den 6. november, hvor lægen mente den 10., så det er skønt!! Så kommer vi også lidt længere væk fra min kærestes fødselsdag 

Rigtig god aften til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

BigHope13

hvor er det bare skønt og det helt fantastisk lige at få et kig derind og se alt er perfekt med baby

Så krydser jeg lige fingre for at den cyste forsvinder helt af sig selv, så du kan undgå operation.

Anmeld

24. april 2013

Mink

Sabone skriver:

Som gik helt fantastisk!!  Baby har det rigtig godt og med et risikotal på 1:18000, kan det vist ikke gå helt galt 

Men jeg har en syste på størrelse med en tennisbold på højre æggeleder, så skal til ekstra scanning for at se, hvordan det udvikler sig. Hvis den ikke er væk eller er blevet større, skal jeg operereres inden så længe, så jeg håber meget, at den bare forsvinder!! 

Men baby har det super og vokser rigtig pænt! Blev sat til den 6. november, hvor lægen mente den 10., så det er skønt!! Så kommer vi også lidt længere væk fra min kærestes fødselsdag 

Super dejligt!  Håber på det bedste med cysten 

Anmeld

24. april 2013

Carina:-)

Dejligt -

Lyder vildt med sådan en tennisbold,har du slet ikke haft smerter?

Anmeld

24. april 2013

Sabone

Carina:-) skriver:

Dejligt -

Lyder vildt med sådan en tennisbold,har du slet ikke haft smerter?

Jeg har godt kunne mærke noget, men jeg har ikke været gravid før, så jeg tænkte bare, at det nok var ganske normalt.. Åbenbart ikke

Anmeld

24. april 2013

Carina:-)

Sabone skriver:

Jeg har godt kunne mærke noget, men jeg har ikke været gravid før, så jeg tænkte bare, at det nok var ganske normalt.. Åbenbart ikke

det kender jeg godt

og pyt så længe de kan gøre noget ved det.

Anmeld

24. april 2013

Babydrøm

Sabone skriver:

Skønt   for at cysten forsvinder og alt går godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.