Wee nu skal jeg i gang igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Diana...

Idag har jeg netop været ude og købe nye løbe sko som passer mig og mine knæ og løbe tøj osv så nu glæder jeg mig altså bare til jeg skal ud for første gang her til aften   Jeg har ikke løbet i ca 3 år ca pga mine dumme knæ men jeg så os en af de dumme der bare løb i ganske alm kondisko og det skal man jo ikke man skal jo løbe i noget der passer til ens fødder og der er her med købt 

Jeg tabte jo 15 kg mens jeg ammet wee dejligt men så stoppet jeg med at amme og begynde at tage p-piller også tog jeg 8 på igen  

Jeg vejer nu 81 og skal ned på 65 så der er desværre et stykke endnu men det skal nok komme  

Så jeg starter stille og rolige ud i aften sammen med hunden wee og når vi så får en af de der sports klapvogne el hvad de nu hedder så begynder Claus og løbe sammen med mig 

Knus Diana som slet ikke kan vente med at komme ud på vejene igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Honningblomst

Åh hvor lyder det bare godt...men pas nu på de knæ...mine har også været dumme og de blev først stærke nok til løb da jeg fik musklerne omkring dem styrket.
Jeg må ikke løbe i tre måneder fra nu...tror ikke jeg overlever-smiler-
Knus Eva...som aldrig tabte sig af amning men først efter og har en veninde hvor det var lige omvendt...øvøv..dumme kilo..

Anmeld

29. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Åh hvor lyder det bare godt...men pas nu på de knæ...mine har også været dumme og de blev først stærke nok til løb da jeg fik musklerne omkring dem styrket.
Jeg må ikke løbe i tre måneder fra nu...tror ikke jeg overlever-smiler-
Knus Eva...som aldrig tabte sig af amning men først efter og har en veninde hvor det var lige omvendt...øvøv..dumme kilo..

Oki det var da godt du skrev det så jeg ikke bare tror at mine knæ ikke kan og giver op. Hvor lang tid tog det ca dig kan du huske det?

Ihh hvor kan jeg godt forstå dig, kan lige så tydeligt huske da jeg stoppet sidst pga af mine knæ det var sgu så træls man følte sig så øv. Men jeg kunne jo bare havet købt et par ordentlige sko den gang så havet jeg sikker kunne løbe videre.

Men det jo til et godt formål du ikke må løbe de næste måneder. det blive bare så spændende og godt. Jeg   alt for dig at det blive lige som ønsket.

Knus og ja dumme kilo hvad skal vi med dem.

Anmeld

29. juni 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Oki det var da godt du skrev det så jeg ikke bare tror at mine knæ ikke kan og giver op. Hvor lang tid tog det ca dig kan du huske det?

Ihh hvor kan jeg godt forstå dig, kan lige så tydeligt huske da jeg stoppet sidst pga af mine knæ det var sgu så træls man følte sig så øv. Men jeg kunne jo bare havet købt et par ordentlige sko den gang så havet jeg sikker kunne løbe videre.

Men det jo til et godt formål du ikke må løbe de næste måneder. det blive bare så spændende og godt. Jeg   alt for dig at det blive lige som ønsket.

Knus og ja dumme kilo hvad skal vi med dem.

Jeg tror jeg svømmede 3 måneder før jeg begyndte at løbe...så det tager noget tid, men ellers kombiner det med styrketræning...
Og tak for de krydsede fingre-smiler og dine kilo, de er snart helt væk...tre måneder fra nu..

Knus.

Anmeld

29. juni 2009

Betina88

Man ska' jo altid ta' det stille og roligt i starten , men jeg håber du kommer ned på de 65 kg ..

Held og lykke med det .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.