Pludselige must haves? (Mad)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
15 svar
3 synes godt om
24. april 2013

Maria-s

Hej piger,

tænkte bare lige på om der er andre end mig, der er stødt på ting de bare mååååååå have at spise??

her er der dømt mild kvalme og har været det i godt en uges tid. Men derfor har jeg stadig, de sidste 2 dage, oplevet en ustyrlig lyst til SENNEP. Jeg nærmest hungre efter mad med sennep til. 

Agurk. Det havde jeg også i min første graviditet.

vand. ISKOLDT vand. Jeg er bare konstant tørstig. Og så hjælper det også på min kvalme

Har også MEGA lyst til sushi, men det nægter manden mig, da han ikke mener det er sikkert at spise. Æv.

Tror lige det var dem der var indtil videre 

Mandre der har fået mere eller mindre underlige lyster?

vh Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Mami_Ravn

Hej

Ja, det kan du tro

Gulerødder, pommesfritter og krydderboller med smør. og ja vand vand vand..er SÅ tørstsig hele tiden!!!!

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Maria-s skriver:

Hej piger,

tænkte bare lige på om der er andre end mig, der er stødt på ting de bare mååååååå have at spise??

her er der dømt mild kvalme og har været det i godt en uges tid. Men derfor har jeg stadig, de sidste 2 dage, oplevet en ustyrlig lyst til SENNEP. Jeg nærmest hungre efter mad med sennep til. 

vand. ISKOLDT vand. Jeg er bare konstant tørstig. Og så hjælper det også på min kvalme

Har også MEGA lyst til sushi, men det nægter manden mig, da han ikke mener det er sikkert at spise. Æv.

vh Maria

Vand.. Er mega tørstig..

Og igår kunne jeg havde kørt 100 km for en ostereje.. 

Og madleden er startet.. Når halvt igennem min portion.. og pludselig vokser det i munden på mig.. 

Anmeld

25. april 2013

Maria-s

ønskebarn74 skriver:

Vand.. Er mega tørstig..

Og igår kunne jeg havde kørt 100 km for en ostereje.. 

Og madleden er startet.. Når halvt igennem min portion.. og pludselig vokser det i munden på mig.. 

Jeg har madlede på den facon at jeg slet ikke kan overskue at lave aftensmad. Bare tanken om at tilberede råt kød.... Arrdr!... Der er også en del mad jeg på ingen måde har lyst til at indtage, det må ikke blive for kraftigt/ tungt.

hehe sjovt med osterejerne 

Anmeld

25. april 2013

Maria-s

Mami_Ravn skriver:

Hej

Ja, det kan du tro

Gulerødder, pommesfritter og krydderboller med smør. og ja vand vand vand..er SÅ tørstsig hele tiden!!!!

Har af en eller anden grund også tænkt en masse på pomfrittes her det sidste! Underligt eftersom jeg tænker jeg vil få det skidt hvis jeg spiste dem?

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Maria-s skriver:

Jeg har madlede på den facon at jeg slet ikke kan overskue at lave aftensmad. Bare tanken om at tilberede råt kød.... Arrdr!... Der er også en del mad jeg på ingen måde har lyst til at indtage, det må ikke blive for kraftigt/ tungt.

Jeg plejer at EEEEEELSKE smør.. Nu er det bare føj... 

Anmeld

25. april 2013

Guldet

hehe..

Ja .. når vi fx. for syltet agurker.. så æder jeg nærmest kun dem.. 

ellers drikker jeg også meget vand.. iskold.. det hjælper nemlig også på kvalmen..! Til aftensmad, synes jeg ikke rigtig jeg har noget appetit mere, bliver hurtig mæt, og hvis jeg spiser for meget for jeg os kvalme. 

Igår fik jeg sindsyg meget lyst til toast - så mums 2 røg ski lige ned..

Har næsten lige været ved grænsen for at handle lidt ind, så vi har en masse slik, men sjovt nok.. har jeg slet ikke rigtig lyst til det!

Men ja ihhh den "skønne" kvalme

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Maria-s skriver:

Gæt hvad jeg mæsker mig i nu.... 

Anmeld

25. april 2013

Karla

Maria-s skriver:

Hej piger,

vh Maria

Jeg har også de sidste par uger døjet med kvalme hele døgnet, og lige pludselig kan jeg få lyst til en bestemt ting og så kan jeg slet ikke fungere før jeg får det
Indtil videre har det været lyst til salt chips, vindruer, tykmælk med sukker og ristede krydderboller med smør der har ramt mig og så iskoldt vand hele tiden! Er noget så tørstig altid.

Min mand synes ikke det har været så sjovt de dage hvor han er blevet sendt afsted lige før lukketid for at hente mad til mig, han forstår ikke hvorfor jeg ikke kan vente til dagen efter men det kan jeg simpelthen ikke!

Anmeld

25. april 2013

Mette25

ønskebarn74 skriver:

Gæt hvad jeg mæsker mig i nu.... 

Osterejer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.