Nogen der er gode til at tegne ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
14 svar
2 synes godt om
24. april 2013

2babygirls

Kunne godt tænk mig en tatovering der symboliser mine to piger!

Tænker lidt i monogram lige ved håndleds knoglen!!! hvis det gir mening 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

M (:

Kunne godt tænk mig en tatovering der symboliser mine to piger!

Tænker lidt i monogram lige ved håndleds knoglen!!! hvis det gir mening 

Nu ved jeg ikke hvilken stil du er til, men kunne nogle af disse evt bruges som inspiration? (Og ja, ved godt at én af dem er M&Å, men bollen kan jo udelades )

Synes særligt den med blomsten er sød, når du nu har en lille Anemone! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2013

Loa

M (: skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken stil du er til, men kunne nogle af disse evt bruges som inspiration? (Og ja, ved godt at én af dem er M&Å, men bollen kan jo udelades )

Den nederste store er i hvert fald super fin

Har du bare googlet dig frem til disse?

Anmeld

24. april 2013

M (:

Loa skriver:

Den nederste store er i hvert fald super fin

Har du bare googlet dig frem til disse?

Jeps, google er min ven

Anmeld

24. april 2013

2babygirls

Er også helt vild med den blå til sidst. Prøvede selv i Word, men kunne ikke lige fatte at få dem ført sammen.

Men ja, den med blomsten er kær, men synes ikke man ser Aet så tydeligt

Anmeld

24. april 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Er også hel vild med den blå til sidst. Prøvede selv i eWorld, men kunne ikke lige fatte at få dem ført sammen.

menxja, den med blomsten er kære, men synes ikke man ser Aet så tydeligt

Det er også rigtig fint!

De to dele af monogrammet kunne jo laves i forskellige nuancer, så A'et træder tydeligere frem.. (:

(Kunne næsten overveje at få den med blomsten tatoveret på ringefingeren i stedet for en ring for Maiken&Andreas )

Anmeld

24. april 2013

2babygirls

Det er også rigtig fint!

De to dele af monogrammet kunne jo laves i forskellige nuancer, så A'et træder tydeligere frem.. (:

(Kunne næsten overveje at få den med blomsten tatoveret på ringefingeren i stedet for en ring for Maiken&Andreas )

Ja, men er ikke en haj til at få lavet det fint, og vil jo gerne se på det i noget tid inden den skal laves 

Hehe, ja det kunne være en god salgs tale til et fremtidig frieri haha

Anmeld

24. april 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Ja, men er ikke en haj til at få lavet det fint, og vil jo gerne se på det i noget tid inden den skal laves 

Hehe, ja det kunne være en god salgs tale til et fremtidig frieri haha

Ellers gå til nogle forskellige tatovører og få deres bud - de er ofte søde til at hjælpe en på vej (:

Haha, jah, men det var nu ikke bagtanken; herhjemme er det Andreas, der gerne vil giftes og mig, der holder lidt igen..  Og synes egentlig det er lidt plat at få tatoveret sin kærestes navn/initialer, men igen, han vil jo for altid være en del af mit liv uanset hvad der sker.. 

Anmeld

24. april 2013

2babygirls

Ellers gå til nogle forskellige tatovører og få deres bud - de er ofte søde til at hjælpe en på vej (:

Haha, jah, men det var nu ikke bagtanken; herhjemme er det Andreas, der gerne vil giftes og mig, der holder lidt igen..  Og synes egentlig det er lidt plat at få tatoveret sin kærestes navn/initialer, men igen, han vil jo for altid være en del af mit liv uanset hvad der sker.. 

Gør det  Det er sååååå skønt at være gift, og man blir helt nyforelsket igen hehe.

fik faktisk martin og mit stjernetegn lavet da vi havde været sammen i et år Degnen den sidder på ryggen så hvis det skulle gå galt ser jeg den ikke dagligt 

ja, må tage mig sammen En dag jeg er i Randers eller Århus.

Anmeld

24. april 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Gør det  Det er sååååå skønt at være gift, og man blir helt nyforelsket igen hehe.

fik faktisk martin og mit stjernetegn lavet da vi havde været sammen i et år Degnen den sidder på ryggen så hvis det skulle gå galt ser jeg den ikke dagligt 

ja, må tage mig sammen En dag jeg er i Randers eller Århus.

Det vil jeg gerne tro, jeg er bare ikke helt overbevist endnu, og hvis jeg skal giftes skal det være et traditionelt kirkebryllup, og det er økonominen så IKKE lige til.. Vi er også blevet spurgt 100 gange om vi så skal giftes til barnedåben.. Øøøøhm, nej.. 

Nej, det er selvfølgelig rigtigt; man kan jo aldrig være 100% sikker på at det varer for evigt (desværre) og en ring er bare nemmere at tage af end en tatovering.. (Og ja, lyder nok lidt kynisk, men kommer fra en familie, hvor 90% er blevet skilt (inkl. mine forældre efter 5 børn og 15 år), så har ikke set det lykkedes så ofte..)

Uuuh, sig til, hvis du har brug for moralsk opbakning i Randers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.