100 dage til termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
5 synes godt om
24. april 2013

banana3

Hvor har jeg ventet længe på den skulle sige 100 dage til termin. Det er både skræmmende og fantastisk at tiden går så stærkt! Jeg glæder mig SÅ meget til at blive mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

MorDk

Åhhh det er en dejlig milepæl ♥

Kan godt forstå du glæææder dig! Det ER også fantastisk!!

Anmeld

24. april 2013

AnonymMor

banana3 skriver:

Hvor har jeg ventet længe på den skulle sige 100 dage til termin. Det er både skræmmende og fantastisk at tiden går så stærkt! Jeg glæder mig SÅ meget til at blive mor

Årh ja det glææder jeg mig også til count down 28 dage så står min også på 100 dage til termin

Det er jo næsten lige før vi mødes på syghuset i horsens når det er ved at være tid  hehe

Anmeld

24. april 2013

banana3

Rinepigen skriver:

Årh ja det glææder jeg mig også til count down 28 dage så står min også på 100 dage til termin

Det er jo næsten lige før vi mødes på syghuset i horsens når det er ved at være tid  hehe

Det er ikke meget galt, måske ender vi i samme mødregruppe hvordan går det med indkøb osv. Til baby ? er i færdige med det?

Anmeld

24. april 2013

AnonymMor

banana3 skriver:

Det er ikke meget galt, måske ender vi i samme mødregruppe hvordan går det med indkøb osv. Til baby ? er i færdige med det?

hehe ja det kunne da være sjovt

Jamen vi har egentlig styr på det meste efterhånden... vi mangler lidt forskelligt men vi venter med at købe mere lige nu da min kusine har sagt hun har nogle ting vi må få så vi vil lige se hvad hun har først

Hvad med jer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.